• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp med montering av TV-fäste

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Den smala biten i hörnet är förmodligen bara en tunn plywoodskiva utan någon förstärkning bakom.

Pålle
 

pase07

FD HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
28591
Medlemskap
2021
Har en Plåtis (Globe Traveller Voyager ZS).
Jag köpte en "Glaslyft" på Jula för 199kr. Sån med stora sugproppar. Sög fast bra i väggen mot toaletten. I den satte jag en S-krok av enklaste modell i vilken jag hänger TV:n. Fungerat utmärkt. Sugproppen suttit som berget i 1,5 år nu.
När vi vill sitta och titta på TV, hakar jag loss den och sätter det i sitt bordsfäste som jag ställt på spisen.
 
F

F.d. 4220

Guest
Är det någon som känner till någon som kan montera ett TV-fäste på en vägg, bakom väggen är dusch och jag vet inte hur jag kommer åt att montera regel bakom väggen att fästa TV-fästet i. Göteborgstrakten.
Du kan kolla med Joakim på Montera West i Seglora. Han jobbar med att reparera och serva husbilar och Husvagnar.
Om inte annat är han bra att bolla idéer med, det har jag haft nytta av flera gånger.
Ett annat alternativ (om du inte vill åka så långt) är att höra med JR Larm i Lindome. De jobbar inte bara med larm...
 
Toppen