Så nu lägger du plånboken i passagerarsätet?Jodå jag hade en "safe" som jag köpte en gång på Clas Olson..... den fick en kompis i Monemvasia.... Måste få i mig lite mat och sen sova om jag skall köra hela natten
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så nu lägger du plånboken i passagerarsätet?Jodå jag hade en "safe" som jag köpte en gång på Clas Olson..... den fick en kompis i Monemvasia.... Måste få i mig lite mat och sen sova om jag skall köra hela natten
Mest på ont! Skrämmande! Tänk att det finns företag som tjänar multum på så'n skit!Idag är så mycket elektronik inblandat i allt, även det på gott och ont, man ser att fler och fler byter ut entrélås till elektroniska med kod/fingeravtrycksläsare, jag skulle tänka till både en och två gånger innan byte, kolla här.
Nu får du allt skriva i rätt tråd!!!! Men alla här förstår ditt stressmoment! Du har att göra!Kön började röra på sig.... Men det är minst 300 bilar före mig... Var en runda med hundarna.... På vägen tillbaka började den röra på sig.... Flera bilar körde om mig då bilen stod ju stilla.... Så nu kom jag längre bak i kön... Och än en gång rör vi på oss.... Det där med att sova kan jag bara glömma![]()
Härligt att du hittade den! Jag brukar alltid sära på pengar och kort så tappar man den ena så har man den andra, göm Kortet i Hben på ett smart ställe och ha kontanterna på dig!
Bless!
Härligt att du hittade den! Oftast är det ju faktiskt så att man lagt den på något "bra" ställe eller glidit ner nånstans. Man blir ju nästan sjuk av att gå igenom i huvudet när man senast hade den, vad man gjorde, vart man gick osv. Hade varit sämsta läget att bli av med den. Lycka till med fortsättningen!![]()