• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp - hittar inte min plånbok!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Jodå jag hade en "safe" som jag köpte en gång på Clas Olson..... den fick en kompis i Monemvasia.... Måste få i mig lite mat och sen sova om jag skall köra hela natten
Så nu lägger du plånboken i passagerarsätet? :D Tror inte han däruppe gillar det! Var väl därför han gav dig en varning.:p Bry dig inte att svara! Sov gott!
 
Senast ändrad:

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Idag är så mycket elektronik inblandat i allt, även det på gott och ont, man ser att fler och fler byter ut entrélås till elektroniska med kod/fingeravtrycksläsare, jag skulle tänka till både en och två gånger innan byte, kolla här.
Mest på ont! Skrämmande! Tänk att det finns företag som tjänar multum på så'n skit!
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.135
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Kön började röra på sig.... Men det är minst 300 bilar före mig... Var en runda med hundarna.... På vägen tillbaka började den röra på sig.... Flera bilar körde om mig då bilen stod ju stilla.... Så nu kom jag längre bak i kön... Och än en gång rör vi på oss.... Det där med att sova kan jag bara glömma :eek:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Kön började röra på sig.... Men det är minst 300 bilar före mig... Var en runda med hundarna.... På vägen tillbaka började den röra på sig.... Flera bilar körde om mig då bilen stod ju stilla.... Så nu kom jag längre bak i kön... Och än en gång rör vi på oss.... Det där med att sova kan jag bara glömma :eek:
Nu får du allt skriva i rätt tråd!!!! Men alla här förstår ditt stressmoment! Du har att göra!:eek:
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.135
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Härligt att du hittade den! Jag brukar alltid sära på pengar och kort så tappar man den ena så har man den andra, göm Kortet i Hben på ett smart ställe och ha kontanterna på dig!
Bless!

Eller så hittar jag inget av det :twitcy:
För ca 1 år sedan bestämde jag mig för att rengöra takfönstert plastventiler.... När jag plockade ner dem.... Så ramlade 500.-€ ner på golvet... Jag blev först himla snopen.... Men kom senare på att jag gömde pengarna där för flera år sedan när jag var på kreta :swoon::twitcy:
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.135
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Härligt att du hittade den! Oftast är det ju faktiskt så att man lagt den på något "bra" ställe eller glidit ner nånstans. Man blir ju nästan sjuk av att gå igenom i huvudet när man senast hade den, vad man gjorde, vart man gick osv. Hade varit sämsta läget att bli av med den. Lycka till med fortsättningen! :)

Det har väl hänt ett par ggr genom åren att jag glömt vart jag lagt plånboken..... Men denna gången låg den på ett ställer där jag aldrig tidigare har lagt den... Och samtidigt var huvudet helt tomt när jag la den där. :eek: :twitcy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen