Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vår heter också Ture, kör ju turer med den.Vi kollade vilken namnsdag som gällde vid köpet. Vår husbil heter Ture. Det finns många undermeningar i detta namn om man tänker efter.
Jag gillar Ert resonemang. Husbil är för mig föremål, grej. Grejer kan ha namn, vi ser mycket av det i reklambranschen. Sedan är det som allt annat en smaksak, vilket namn blir det.En husbil är varken hon eller han. Det är en den. Den husbilen. Det hindrar inte att en husbil får ett namn. Vår heter "Gunilla & Kenth". Men det är fortfarande "den husbilen"
Isåfall är det löst, den finns fast med bilar medHusbilen har inte fått något namn ännu och inte om det är en Han eller Hon heller.
Varför man säger Hon om båtar finns det ju en gammal historia om.
Hur tror du, som tegelrygg säger, han och hon kom till? När kom han, hon & hem till tror du?För oss är det också en ”Den” och heter inget annat ”husbilen”. Ordet Hen är något som jag aldrig använder, det är ett påhittat ord på något som inte finns.
Hur tror du, som tegelrygg säger, han och hon kom till? När kom han, hon & hem till tror du?
Inte? Och det är du som bestämt det?Han, Hon och Hem är ord som benämner något som finns och går att relatera till. Något Hen finns inte.
Däremot hans och hennes.Han, Hon och Hem är ord som benämner något som finns och går att relatera till. Något Hen finns inte.