B
Byggare Bob
Guest
Håller på att fuska till en hemsida och det verkar funka ganska bra. Ett problem har emellertid dykt upp och det gäller hur jag skall få till ett enkelt Login. Det behöver inte vara personligt till den som loggar in utan kan vara ett gemensamt för samtliga men det måste emellanåt gå att byta.
Jag vet att det finns php-script och en massa andra finesser men detta är absolut inget som jag behärskar eller har ambition att sätt mig in i. Det skall vara enkelt. Har läst att Java i detta fallet skulle vara kass eftersom man då skulle kunna ta sig in genom att bara slå från sin egen java. Men inte heller detta vet jag något om.
Bygger sidorna i XARA och detta är ett relativt enkelt program.
Tacksam för alla tips som kan få en novis som jag att till och med förstå vad och varför.
Jag vet att det finns php-script och en massa andra finesser men detta är absolut inget som jag behärskar eller har ambition att sätt mig in i. Det skall vara enkelt. Har läst att Java i detta fallet skulle vara kass eftersom man då skulle kunna ta sig in genom att bara slå från sin egen java. Men inte heller detta vet jag något om.
Bygger sidorna i XARA och detta är ett relativt enkelt program.
Tacksam för alla tips som kan få en novis som jag att till och med förstå vad och varför.