• Hösterbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills 2022-12-31.
    Nu gäller medlemskapet även för hela 2023.
    Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej igen!

Åkebo

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
34549
Medlemskap
2023
Förra gången jag var med hette jag Åkebo. Nu Akebo, eftersom mitt gamla namn var upptaget. Då tillhörde jag nästan grundlagsfäderna eftersom jag var med på allra första mötet i Småland. Och hade det ädla numret 119.
Sålde min camper för några år sedan, framförallt av hälsoskäl. Nu har jag piggnat till och skaffat en husbil igen. En Nordic alkov.
Så vi ses kanske på landsvägarna!
Hälsningar
Anders Witt

Zlatko Schneberger

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Förra gången jag var med hette jag Åkebo. Nu Akebo, eftersom mitt gamla namn var upptaget. Då tillhörde jag nästan grundlagsfäderna eftersom jag var med på allra första mötet i Småland. Och hade det ädla numret 119.
Sålde min camper för några år sedan, framförallt av hälsoskäl. Nu har jag piggnat till och skaffat en husbil igen. En Nordic alkov.
Så vi ses kanske på landsvägarna!
Hälsningar
Anders Witt
Hej,tror att jag känner igen dig ,jag är också gammal medlem i HBK

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2023
Tjingelig Anders !

Så det blev av att bli med husbil igen ! Vi pratade ju om det när vi satte fisk i Trehörningen i maj , men då skulle du ut och tågluffa ett tag sa du.
Jag har gått åt andra hållet och håller på att sälja min H-bil , men man vet inte hur länge man kan vara utan så jag kanske gör som du går tillbaka till ett rörligare liv med ett nytt ekipage.
Kul att se dig här på forumet.

// Hasse P

Toppen