F
F.d. 9091
Guest
Vi är ganska nya husbils campare köpte vår första husbil till semestern -06 så vi var bara i ute o körde en vecka då + någara korta helg övernattningar -06. Vi hade funderat en tid på att köpa husbil men så har vi inte kommit så långt i våra liv så vi kände att vi inte har råd att köpa en stor o ny buss o jag hade krav att den skulle gå på diesel o drag med min 1500kg på kulan. Så vi kolla på blocket en tid så hittade vi en Mb 508D i Falun med drag litet lastutrymme o markis så den tyckte vi passa våra ändanmål o ekonomi.
Anledningen till att jag vill ha drag är att jag kör en del "OFFROAD" Träff/Tävling o då är det roligare att min tjej/sambo o våra hundar kan följa med en helg o ha trevligt. På vår semester -06 började vi med "Jeep" träff i skövde sen körde vi till Ullared (För husefriden)
några dagar sen en runda till Orust där vi hade mycket roligt o mysigt sen avslutande "träff" borås.
Orust -06
Ullared -06 Fick en ganska tråkig plats inget gräs bara massa stenar
Vår hund Tessan älskar att åka buss ser jätte mycket nytt

Anledningen till att jag vill ha drag är att jag kör en del "OFFROAD" Träff/Tävling o då är det roligare att min tjej/sambo o våra hundar kan följa med en helg o ha trevligt. På vår semester -06 började vi med "Jeep" träff i skövde sen körde vi till Ullared (För husefriden)
några dagar sen en runda till Orust där vi hade mycket roligt o mysigt sen avslutande "träff" borås.
Orust -06

Ullared -06 Fick en ganska tråkig plats inget gräs bara massa stenar

Vår hund Tessan älskar att åka buss ser jätte mycket nytt