• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK Golfmästerskap 2010

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Husbilsklubben har fått en förfrågan om det finns intresse att genomföra en golftävling för klubbens golfande medlemmar nästa år, 2010.
Det är Vinbergs GK Vlkommen till Vinbergs Golfklubb - erbjuder golf i Vinberg, Falkenberg, Halland, nra Geks Ullared, distansmedlemskap och fretagsgolf som har hört av sig. Golfklubben ligger i närheten av Falkenberg, ca 10 min från Skrea havsbad och 25 min från Ullared.
Jag har åtagit mig att vara husbilsklubbens kontaktperson i förhållande till golfklubben och vill i detta inledningsskede enbart pejla intresset för att genomföra ett HBK Golfmästerskap 2010.
Om det finns intresse så skulle jag också vilja skapa en mindre arbetsgrupp där vi tillsammans sedan skulle kunde diskutera och så småningom enas om bl.a. lämplig tidpunkt, spelform och eventuellt kringarrangemang. Du som är intresserad av att ingå i arbetsgruppen är välkommen att meddela mig via mail.
Vinbergs GK kommer att arrangera och sköta om allt det praktiska runt själva tävlingen.
Vad tycks om detta, finns det intresse för ett golfmästerskap inom husbilsklubben?
Lars ;)
 
F

F.d. 25111

Guest
Sv: HBK Golfmästerskap 2010

Margaretha och jag är intresserade av detta.

Jag kan tänka mig att vara behjälplig kring evenemanget
och upplägget om det skulle behövas.

Bosse :)
 

byggarnsten

FD HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
2896
Medlemskap
2021
Sv: HBK Golfmästerskap 2010

Hej bra gjort, får väll se hur många turer ner det blir det är ju en bit för mig, men det är bra initiativ, hoppas vi hörs o syns, ha det så bra:yes:
Hälsningar Sten Gustafsson
byggarnsten
 
Senast ändrad:

JoYLos

HBK Medlem
Inlägg
148
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2024
Sv: HBK Golfmästerskap 2010

Husbilsklubben har fått en förfrågan om det finns intresse att genomföra en golftävling för klubbens golfande medlemmar nästa år, 2010.
Det är Vinbergs GK Vlkommen till Vinbergs Golfklubb - erbjuder golf i Vinberg, Falkenberg, Halland, nra Geks Ullared, distansmedlemskap och fretagsgolf som har hört av sig. Golfklubben ligger i närheten av Falkenberg, ca 10 min från Skrea havsbad och 25 min från Ullared.
Jag har åtagit mig att vara husbilsklubbens kontaktperson i förhållande till golfklubben och vill i detta inledningsskede enbart pejla intresset för att genomföra ett HBK Golfmästerskap 2010.
Om det finns intresse så skulle jag också vilja skapa en mindre arbetsgrupp där vi tillsammans sedan skulle kunde diskutera och så småningom enas om bl.a. lämplig tidpunkt, spelform och eventuellt kringarrangemang. Du som är intresserad av att ingå i arbetsgruppen är välkommen att meddela mig via mail.
Vinbergs GK kommer att arrangera och sköta om allt det praktiska runt själva tävlingen.
Vad tycks om detta, finns det intresse för ett golfmästerskap inom husbilsklubben?
Lars ;)
Vi är båda två intresserade att delta i golftävling, låter roligt.
 

BenSo 08

HBK Medlem
Inlägg
185
Kommun
Hässelby
HBK-Nr
3033
Medlemskap
2024
Sv: HBK Golfmästerskap 2010

Jag är intresserad. Det vore kul om det kunde ordnas fler golmöten under säsongen.

Husbilsklubben har fått en förfrågan om det finns intresse att genomföra en golftävling för klubbens golfande medlemmar nästa år, 2010.
Det är Vinbergs GK Vlkommen till Vinbergs Golfklubb - erbjuder golf i Vinberg, Falkenberg, Halland, nra Geks Ullared, distansmedlemskap och fretagsgolf som har hört av sig. Golfklubben ligger i närheten av Falkenberg, ca 10 min från Skrea havsbad och 25 min från Ullared.
Jag har åtagit mig att vara husbilsklubbens kontaktperson i förhållande till golfklubben och vill i detta inledningsskede enbart pejla intresset för att genomföra ett HBK Golfmästerskap 2010.
Om det finns intresse så skulle jag också vilja skapa en mindre arbetsgrupp där vi tillsammans sedan skulle kunde diskutera och så småningom enas om bl.a. lämplig tidpunkt, spelform och eventuellt kringarrangemang. Du som är intresserad av att ingå i arbetsgruppen är välkommen att meddela mig via mail.
Vinbergs GK kommer att arrangera och sköta om allt det praktiska runt själva tävlingen.
Vad tycks om detta, finns det intresse för ett golfmästerskap inom husbilsklubben?
Lars ;)
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: HBK Golfmästerskap 2010

Hej
Det låter utmärkt bra.
Då tar jag med mig lite peggar och kommer.
/ Vidhem
 

Bilagor

  • Golf peggar i färg.JPG
    Golf peggar i färg.JPG
    157,4 KB · Visningar: 3
Toppen