Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Känner gör dom inte empati finns inte i deras vokabulär, bara exploatera allt och käka allt som rör sig, står mig upp i halsen skulle aldrig komma på tanken att åka och se på eländet.Vidrigt! Hur tänkar dom, hur känner dom?
Gekås är en populär butik. Billigt ska det vara, då handlar folk som galningar. Tro inte annat än att det mesta som säljs i affären är producerat i de mest fattiga länderna på klotet. Och det är vår arma jord, fattiga männskor och oskyddade djur som får betala priset för vår köphunger och jakten på det billigaste...
/Ludde
I mina ögon är GeKås precis lika goda kålsupare som HM, Lindex, Kappahl, Ikea, Hemtex m.fl. ............
/Ludde
Undrar bara...vem vill se detta ?
Här också både hustrun o jag.Minns din tidigare tråd Jappe, om Extremt djurplågeri, även det i Kina, där man flådde hundar levande. Lägger en länk dit www.husbilsklubben.se/forums/t36217/
Men vad kan man göra, vi är medlemmar i Djurens rätt, skriver på enkäter, skänker pengar, men vad hjälper det. Bra att du bryr dig!
Åke
Ingen vill se sådant men eftersom detta djävulska djurplågeri de facto pågår i Kina och även andra delar av världen, så bör alla upplysas om detta! Engagerar sig tillräckligt många i den här angelägna frågan så kan opinionen påverka dem som sysslar med sådan hantering. Bojkott, köpstopp av angoraull, skriftväxling med affärskontakter i Kina där man ifrågasätter den här hanteringen o.s.v. o.s.v. På alla sätt bör detta uppmärksammans och ju fler som reagerar på sådan här behandling av försvarslösa djur, desto bättre! Kina är också känsligt för negativa beskrivningar av förhållandena i landet och det kan påverka deras affärer med omvärlden.
Att stoppa huvudet i sanden och inte bry sig är fegt och omänskligt, tycker jag!
Jappe
Okey, jag förstår hur du resonerar, men såg inga direkta fakta i ditt svar som gör att det finns anledning att peka ut just gekås.... utan enbart ett allmänt tyckande...om att alla stora företag är lika goda kålsupare....och ska därför undvikas....och det står naturligtvis var och en fritt att tycka så. Jag vill nog ha mer än så innan jag ansluter mig till att fördöma just gekås. Nog om det...för min del i alla fall.