• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gps - hur lägga in POI

F

F.d. 5332

Guest
Hej, jag har köpt en Gps och är helt novis eller närmare bestämt lätt korkad när det gäller detta men eftersom min gubbe är ännu dummare, :confused:så undrar jag om jag steg för steg kan få hjälp att lägga in ställplatser i Europa samt givetvis Sverige.
ElGiganten hjälpte mig att lägga in campingar från Hbk:shemsida.
GPS heter Garmin nüvi.
Hoppfulla hälsningar om hjälp LiisaBet

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: Gps - hur lägga in POI

Om du har gjort en uppdatering av kartan och därmed fått programmet "MapSource" i datorn så öppnar du den fil du sedan vill ladda in i GPS'n. Kolla om du behöver allt i filen, tryck sedan på knappen "Ladda ner till GPS", Klart

F

F.d. 25168

Guest

Hej, jag har köpt en Gps och är helt novis eller närmare bestämt lätt korkad när det gäller detta men eftersom min gubbe är ännu dummare, :confused:så undrar jag om jag steg för steg kan få hjälp att lägga in ställplatser i Europa samt givetvis Sverige.
ElGiganten hjälpte mig att lägga in campingar från Hbk:shemsida.
GPS heter Garmin nüvi.
Hoppfulla hälsningar om hjälp LiisaBet

Tror det mesta står her: http://www.husbilsklubben.se/forums/t44095/

ellers spörg och jag skal hjälpe dig :)

F

F.d. 5332

Guest

Hej igen, har varit ute och rest några veckor i Sverige, Gpsen som jag köpte var nåt vaising på så jag lämnade tillbaks den , när jag sen skulle köpa den som Hb-klubben tipsade om från El-giganten så sa försäljaren att man kan inte lägga in ställplatserna på den !!!!?? Är det verkligen så ?

Toppen