• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gps - hur lägga in POI

• Startad av Startad av F.d. 5332
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 5332

Guest
Hej, jag har köpt en Gps och är helt novis eller närmare bestämt lätt korkad när det gäller detta men eftersom min gubbe är ännu dummare, :confused:så undrar jag om jag steg för steg kan få hjälp att lägga in ställplatser i Europa samt givetvis Sverige.
ElGiganten hjälpte mig att lägga in campingar från Hbk:shemsida.
GPS heter Garmin nüvi.
Hoppfulla hälsningar om hjälp LiisaBet

Sv: Gps - hur lägga in POI

Om du har gjort en uppdatering av kartan och därmed fått programmet "MapSource" i datorn så öppnar du den fil du sedan vill ladda in i GPS'n. Kolla om du behöver allt i filen, tryck sedan på knappen "Ladda ner till GPS", Klart

Hej, jag har köpt en Gps och är helt novis eller närmare bestämt lätt korkad när det gäller detta men eftersom min gubbe är ännu dummare, :confused:så undrar jag om jag steg för steg kan få hjälp att lägga in ställplatser i Europa samt givetvis Sverige.
ElGiganten hjälpte mig att lägga in campingar från Hbk:shemsida.
GPS heter Garmin nüvi.
Hoppfulla hälsningar om hjälp LiisaBet

Tror det mesta står her: http://www.husbilsklubben.se/forums/t44095/

ellers spörg och jag skal hjälpe dig :)

Hej igen, har varit ute och rest några veckor i Sverige, Gpsen som jag köpte var nåt vaising på så jag lämnade tillbaks den , när jag sen skulle köpa den som Hb-klubben tipsade om från El-giganten så sa försäljaren att man kan inte lägga in ställplatserna på den !!!!?? Är det verkligen så ?

Tillbaka
Toppen