F
F.d. 3581
Guest
Hej, alla.
Efter att ha hämtat en lånehusbil hos vår säljare så kan inte fingrarna i ren glädje hållas borta från tangentbordet, idag Onsdag kl 17.30
Har initierat tråden i förhoppning om att fler skall kommentera sina erfarenheter kring säljföretag som insett hur en god kundvård skall fungera i praktiken.
Kort bakgrund;
I mitten av November fick vi levererad vår nya ADRIATIK Vision från Josefssons Husvagnar i Landvetter.
Redan inom några dagar efter nedkomsten insåg vi att husbilsgaraget snarare liknade en mindre pool än ett torrt garage. Speciellt efter decembers vätsketillskott.
Problemet framfördes till återförsäljaren som omgående initierade åtgärder som delvis hjälpte oss.
Nu kommer bilen att transporteras på trailer till en verkstad i Skövdetrakten där man fullständigt ser över garageproblemet, med en reparationstid om ca 2-3 veckor.
Det som gör oss så imponerade och nöjda är att Josefssons Husvagnar ordnar en lånehusbil under reparationstiden - (en Frankia 7000 nånting dessutom).
Vi vill med detta ge en Interneteloge till Landvettergänget, som förstår vad en god kundvård kan innebära i nutid och framgent.
Lägg märke till att detta sker på återförsäljarens eget initiativ och bekostnad.
Tummen upp för Josefssons i Landvetter
- tummen ned för Svenska ADRIAs garantiorganisation.
Hälsningar
DS
ps
de har bra priser på gasol oxå
ds
Efter att ha hämtat en lånehusbil hos vår säljare så kan inte fingrarna i ren glädje hållas borta från tangentbordet, idag Onsdag kl 17.30
Har initierat tråden i förhoppning om att fler skall kommentera sina erfarenheter kring säljföretag som insett hur en god kundvård skall fungera i praktiken.
Kort bakgrund;
I mitten av November fick vi levererad vår nya ADRIATIK Vision från Josefssons Husvagnar i Landvetter.
Redan inom några dagar efter nedkomsten insåg vi att husbilsgaraget snarare liknade en mindre pool än ett torrt garage. Speciellt efter decembers vätsketillskott.
Problemet framfördes till återförsäljaren som omgående initierade åtgärder som delvis hjälpte oss.
Nu kommer bilen att transporteras på trailer till en verkstad i Skövdetrakten där man fullständigt ser över garageproblemet, med en reparationstid om ca 2-3 veckor.
Det som gör oss så imponerade och nöjda är att Josefssons Husvagnar ordnar en lånehusbil under reparationstiden - (en Frankia 7000 nånting dessutom).

Vi vill med detta ge en Interneteloge till Landvettergänget, som förstår vad en god kundvård kan innebära i nutid och framgent.
Lägg märke till att detta sker på återförsäljarens eget initiativ och bekostnad.
Tummen upp för Josefssons i Landvetter


Hälsningar
DS
ps
de har bra priser på gasol oxå
ds
Senast redigerad av en moderator: