Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Var i Kirkenäs för några år sedan och tänkte ta ut lite norska pengar i bankomat. Det fanns en i hela staden och den hade varit sönder några dagar och väntades lagas veckan efter, kanske. Norrmännen hade inget problem med detta tydligen.det bara i sverige folk är så korkade o inte vill använda cash.
Det är ju helt klart ett "säkrare" sätt om än lite dyrare med tanke på växelkurser och avgifter för valutaköp.har alldrig känt att något motarbetar mej faktiskt alldrig haft problem med cash.
o har alldrig blivit lurad av skimming o annat skit
o varför skulle jag inte kunde resa med cash ???????
det bara i sverige folk är så korkade o inte vill använda cash.
prova du att betala en glass i utlandet med kort, dom glor på dej som
om du är båda dum o från månen
nåe lev ni er värld med digitala bluff o bliv blåsta till höger o vänstra
jag kan trots allt bara bli av med den summan jag har i kontanter
Brukar stå ett telefonnummer på baksidan som man ringer upp, och meddelar vilket kortnummer det gäller. Resten sköter banken.
klart han inte tog kort, fanskabet ville ha swishFast privatpersonen ( släp ) han tog kanske inte kort?
Om inte köparen haft Swish hade det inte blivit någon affär för min del, kontant är skumt..klart han inte tog kort, fanskabet ville ha swish
men tji fick han med sit swish skit...cash is stil king
Jodå jag förstår lite hur du tänker.Om inte köparen haft Swish hade det inte blivit någon affär för min del, kontant är skumt..
En intressant formulering, ”kontant är skumt”, kan du förklara närmare vad du menar.Om inte köparen haft Swish hade det inte blivit någon affär för min del, kontant är skumt..
I dagens kontantfria värld anses större belopp i kontanter som svarta pengar, men sedan beror det väl på hur stort belopp det gäller.En intressant formulering, ”kontant är skumt”, kan du förklara närmare vad du menar.
ja o då hade du fått stå där med ditt släp som kanske bara jag var intr avOm inte köparen haft Swish hade det inte blivit någon affär för min del, kontant är skumt..
Jag tycker snarare att det är du som tycks anse att de flesta andra är korkade (inlägg #15).ja o då hade du fått stå där med ditt släp som kanske bara jag var intr av
o så säger ni att jag är korkad