• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolpriser idag

Sv: Gasolpriser idag

Betalade idag 300 kr för 1 p11

Gas och Gasolmästarna
August barks gata 7
Västra Frölunda

Byte p11 Umeå Motorbolaget 390 kr nu.
Förra året 340 kr. Häggen i Umeå

Trollvagnen i Trollhättan: 459 kr för en P(A)11. 239 kr för tre år sedan!

Jappe

Gasolbolaget (Falun) idag 350 kr för en P11. Hyfsat bra pris tyckte vi.

De kan också fylla på det som "fattas" i flaskan, d v s flaskan vägs och sen fyller de på resten.

Inger & Hasse/hianders

Åhus Gas är billigast i Sverige med 190 kr för att fylla en P11. Det blir 17,27 kr/ kg :)

Har idag bytt en P 11 på Granngården. Priset är höjt från förra årets 399:- till 400:-.
En höjning som man kan stå ut med. Granngården har ju dessutom butiker över
hela landet. För oss är Granngården bästa alternativet.

Fyller gasol vid Flygstaden i Halmstad, de lämnar 10% till Husbilsklubbare så för för 2 flaskor P11 betalade vi 536 kr ( 268kr st) idag valborgsmässoafton, ha en bra helg alla Hb:are! ( de fyller även utländska flaskor) :spinny:

Byte P11 250kr hos Husvagnsexpo i Bromölla.

Kan man tänka sig att Husbilsklubben gör en central upphandling t.ex via något bensinbolag. De priser som finns i detta forum kan inte alla ta till sig. Jag bor i Mariestad och där finns inte vad jag vet några priser ni talar om.

Tillbaka
Toppen