• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolpriser idag

Sv: Gasolpriser idag

Rusta i Varberg tar 490 P11 Så priset är olika,är det något nytt att Rusta har samma pris.

Kollade med Rusta i Umeå idag. 350:- för pc10. men stora afisher om att de hade nån slags billigast garanti men läste inte vad den innebar.

På timmernabben mönsterås 230 spänn för en p 11 på skärtorstan.

Fyllde min svenska 11 kilos flaska igår hos Westfagas i Trier (intill ställplats Treviris) 18,33Euro.
De har adapter.

Var i Åhus i dag fyllde en P11 för 190 SEK och fyllde 8kg i den andra 144SEK.

Luneco AB Kaffekullevägen 2 Eksjö 307:- för P11

240 kr. hos Gasolfyllarna i Norrköping. (P 10)

Höllvikens Gasol söder om Malmö kostar PC / PK10 fyllning 250 :- och fick köpt en sprillans ny PK10 flaska för 900:-

Bra pris på gasol i Skellefteå:yes:

PK10 320--
PK5 200:--

Skelleftebränslen AB
Metallvägen 9
(Hedensbyn)

Jag tipsade min granne att man fick byta den blåa Air Liquide-flaskan mot AGA. Han åkte till Rusta här på Värmdö och när han skulle betala fick han 61:- tillbaka då enligt deras lista var panten 1200:- på Air L... mot AGA.
Så han grillar gratis i sommar.

Hallå !

Priserna som redovisas är tydligen av äldre modell. Kan någon ge en lite mer dagsaktuellbild av gasol typ P11 etc.
Kollade runt lite i mitt hemlän ( Örebro ) och kan konstatera att priserna ligger mellan 350 - 600 :- förpåfyllning.
Tacksam för åsikter.

Ippon

Hej!
Om det finns någon som fyller gasolflaska i örebro vet jag inte.
Men jag böt flaska vid Rusta förra veckan, jag betalade då 325 kr tro inte det finns billigare i närområde.

PG

Tillbaka
Toppen