• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolpriser idag

Yvonne & Lars A

HBK Medlem
Inlägg
41
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
3361
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag, hos RUSTA !!

RUSTA lovar Sveriges lägsta gasolpris, AGA-gasol. De har en "garanit" om Du kan visa upp kvitto eller liknande innom 14 dagar, innom en 5 mils radie. Återbetalas mellan-skillnaden. Problemet är väl att redan innom 14 dagar köpa ny tob, om det skulle finnas ett bättre pris enl. "garantin"
 

benndix

HBK Medlem
Inlägg
595
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027
Sv: Gasolpriser idag

Idag har jag fyllt på gas på den nyöppnade (5/6 2010) stationen i Halmstad................

Dom tar för närvarande enbart emot kontanter, men möjlighet till betalning med kort kommer inom kort.........

De flesta från Wapnöträffen var nog där igår och fyllde på väg hem och alla betalade med kort.
 

Kjell Anders

HBK Medlem
Inlägg
269
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Sv: Gasolpriser idag

Nu har jag fått besked av "Bensinpriser.nu" som meddelar att dom har beslutat att lägga in gasolpriser i nästa version av "Bensinpriser.nu".
Arbetet med uppgraderingen kommer att påbörjas under april månad.
V-backen :rolleyes:

Allå!

Någon som vet vad som är på gång? Väntat länge på "Bensinpriser.nu" ska uppdatera sin hemsida till att gälla även gasol enl. ovanstående citat.

Kjell
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpriser idag

Hej Kjell,
jag har också väntat länge på att uppgraderingen ska bli klar och då även omfatta gasol.
Det senaste beskedet jag fick var att saiten skulle vara klar den 13 juni.
Vet ej vad det beror på att det inte är klart ännu.
Har sänt ett nytt mail till min kontakt på Bensinpriser.nu
V-backen :confused:
 

ArneA

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
4581
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpriser idag

Hej
Det är ett bra pris men finns det någon som vet vad en composittub P10 kostar, fick ett pris på rusta som tog 295.- Det tyckte jag var ganska mycket eller hur.
mvh Arne
 

LASSE J

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2064
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Bosse
Du måste haft tur för jag var där idag och då var priset 300:- för P11
däremot P6 kostade 240:-

Jag åkte i stället till gas o gasolmästarna som ligger nästan grannar med gamo
där var priset 270:- för P11 och 190:- för P6

mvh
Lasse J
 

SEPTPLMC

FD HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
4849
Medlemskap
2022
Sv: Gasolpriser idag

Hej Kjell,
jag har också väntat länge på att uppgraderingen ska bli klar och då även omfatta gasol.
Det senaste beskedet jag fick var att saiten skulle vara klar den 13 juni.
Vet ej vad det beror på att det inte är klart ännu.
Har sänt ett nytt mail till min kontakt på Bensinpriser.nu
V-backen :confused:

Finns det något nytt att berätta ang. Bensinpriser.nu?
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpriser idag

Hej Claes,
före sommaren så fick jag beskedet att "Bensinpriser.se" hade fått tekniska problem i samband med uppgraderingen. En tid efteråt hade han som tydligen ska göra jobbet drabbats av sjukdom och skulle därefter åka på semester.
Jag har väntat med att stöta på tills i början av september. Nu väntar jag på svar.
Lång väntan är det, men tyvärr inget vi kan göra något åt.
Jag hoppas fortfarande på att dom fullföljer och kompletterar "Bensinpriser.se" med gasolpriser.
V-backen :wink:
 
Senast ändrad:

holiday

HBK Medlem
Inlägg
197
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4882
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Hej Claes,
före sommaren så fick jag beskedet att "Bensinpriser.nu" hade fått tekniska problem i samband med uppgraderingen. En tid efteråt hade han som tydligen ska göra jobbet drabbats av sjukdom och skulle därefter åka på semester.
Jag har väntat med att stöta på tills i början av september. Nu väntar jag på svar.
Lång väntan är det, men tyvärr inget vi kan göra något åt.
Jag hoppas fortfarande på att dom fullföljer och kompletterar "Bensinpriser.nu" med gasolpriser.
V-backen :wink:

Det finns ju bensinpriser.se med du har inte hört med dom?

Mvh Bert
 

Uffe & Anita

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Eksjö
HBK-Nr
6811
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Hej !
Vet tyvärr ej om östgöta campings priser, men billigaste stället i sverige att köpa gasol på måste vara Åhus gas. Fyllde PK10 där igår för 150:-. Tar även 150:- för P11. Köpte även en fylld tysk P11 med adapter för 750:-. Tycke även det var billigt?
Mvh/Uffe
 

Frank Ekman

HBK Medlem
Inlägg
702
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Byta Gasolflaskor.
Rusta i Partille tar 250:- för en P10 compostit
270:- för en P11
Sen hade dom även några andra storlekar men det la jag inte på minnet då jag inte har behov av dom.
/ Yvonne
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpriser idag

Hej,
nu har det kommit ett svar från "Bensinpriser.nu":
"Vi hade en serverkrash för några dagar sedan och håller på att återställer Bensinpriser just nu och säkerhetställer att allt fungerar som innan. Själva implementeringen är klar av gasolpriserna men det finns ej några stationer inlagda för närvarande och det är ej bestämt om vi ska släppa gasolpris-avdelningen före eller efter den större uppdateringen av Bensinpriser.nu. Nackdelen med att släppa den före är att alla stationer på nytt måste läggas upp, även om de t.ex. finns under bensin-avdelningen. I nya versionen så fungerar det så att man kan lägga till drivmedel på en station istället vilket gör att själva stationerna ej behöver bli dubbletter. Nya versionen är planerad att släppas inom 1-2 månader.
Det finns tydligen en konkurrent "Bensinpriser.se", jag har kontaktat dem också i samma fråga om att införa gasolpriser.
V-backen :wink:
 
Senast ändrad:
Toppen