• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolpriser idag

Sv: Gasolpriser idag

Kanonkurt i Ludvika, Lindströms i Bålsta och Henrikssons husvagnar utanför Enköping tog alla 295:- för att byta en Pk 10 igår

Birgitta

Fortfarande bra priser i Spanien. Betalade 12,30 euro (ca. 135:-) för en P11 Repsol propan i Torre Del Mar Spanien och då kom dom till bilen med gasflaskan.

Hej ringde till Cabbycenter i Kristinehamn och Nerikescamp i Örebro idag
och de tar 315 kr resp 299 Kr för byte av P11. // Per

Spanien sänkte gasolpriserna!
Senaste bytet förra veckan i Fuengirola kostade 11,70 i Euro. (Propan Repsol 11kg)

hälsn jyrki

Hej jag Christian var hos Gasoltjänst i Åhus i fredags 09 03 27 kl 18.00 tankade gasol för 150:- kr för en P11 stål

Aktuella prisexempel från Stockolm:

Caravanhalllen Södertälje, Haninge och U.Väsby 199kr med kupong från deras jubileumstidning (finns i butiken)
ABC-Gasol i Vallentuna fyllning för 250 kr.
Svensk Camping & Fritid i Bandhagen 299 kr.

Nerkes camp tog i förra veckan 229:- och preem i karlskoga tog 499 för samma flaska:(gissa att man känner sig lurad.sussi

I lördags kostade gasolen 1.4€/kg hos Bernt Johannsen i Burg auf Femarn.
Med dagens kurs på Euro hos Forex (11.29) blir det 174SEK för en 11 kilos fyllning.

/essge

Hallå !!

Köpte gasol vid Kurts i Ludvika före påsk och fick betala 325:-, såg att DSG som ligger i samma hus som Dollarstore tar 295 :-

Aktuella prisexempel från Stockolm:

Caravanhalllen Södertälje, Haninge och U.Väsby 199kr med kupong från deras jubileumstidning (finns i butiken)
ABC-Gasol i Vallentuna fyllning för 250 kr.
Svensk Camping & Fritid i Bandhagen 299 kr.

Caravanhallen S-tälje tar nu 350 kr har inget förrän på fredag

Hej
Vi åkte för Sundsvall i somras och där var det en depå för gasolpåfyllning. Men den hade Söndagsstängt. Tror det tog 200:-
Det borde finnas någon Norrlänning här som har bättre koll än jag.
/ Vidhem

hej
ja man kan fylla sina gasolflaskor där och de behöver inte vara tomma heller han fyller upp det som fattas.
maggan

Tillbaka
Toppen