• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Gasolpriser idag

Sv: Gasolpriser idag

Hej!

Kom alldeles nyligen hem efter en kvällstur till Sollebrun, 209 kr. för en P11.
ps. nu ä semestern nära, åker till Gotland på Lördag.
Bill

När vi åkte in till Sollebrunn för ett par veckor sedan var priset på PK-10 295:-

De flesta firmor vi varit till har samma pris på P-11 & PK-10.

Då det sannolikt är så att även dessa två företag tjänar pengar på sin gasolförsäljning, blir bensinbolagens abnormt höga priser än mer svåra att förstå. Hälsn/AndersW

Jag fyllde en svensk PK10 hos Bernt Johansson i Burg Tyskland i fredags. Pris 11,95 euro. Det är klart acceptabelt.
:wink:Krister:wink:

Finns det någon som säljer gasol till ett rimligt pris i Luleå, Kalix eller Haparanda?

Svarar på min egen fråga. Hittade Svetsprodukter i Piteå med adress Fläktgatan 26. De ville ha 320 kr för byte av en P11, vilket jag tycker var klart bättre än tex OKQ8.

Hej..
Här nere i Skåne finns Husvagnsreserven i kristiandstad som säljer P11 för 220 kr, Östgöta camping har enats om 225 kr för P11 på alla sina anläggningar. i Skåne finns SkåneCamp i Svedala i den gruppen..

hälsn.
Bo.m

Statoil Floda en P11 485:- byte :mad:!!!
Köper själv hos Josefsons Husvagnar i Landvetter 250:-
/Bosse

Hej på er!

Semestern närmar sig med stormsteg, så jag åkte till PR-husbilar i Sollebrun, ligger mellan Trollhättan å Alingsås. De tar fortfarande 215:- för en P11. Har ni vägarna förbi så varför inte........
De har stängt lör- och söndagar så här års, kan va bra att veta.

trevlig semester från oss Delfiner :yes::wideeyed::yes::spinny::wub: N 58. 7' 27" E 12. 31' 9" GPS

Senast ändrad:

Bytte en PA 11 på östg camping i mantorp 5/6 pris 225:-

Till och det dyra landet norge tar bara 220 för en tub

Hej.

Fyllde min P11 förra helgen i Åhus. Den var inte tom. Jag hade ungefär hälften kvar.
Betalade 80 kr i Åhus. Jag skojar inte... Fyllning av tom tub kostar 150:- De "priskrigar".
Se CarthagoAnders tidigare inlägg nr 24.

Det är förmodligen den billigaste gasolen i Sverige.

/Knausen

Senast redigerad av en moderator:

Har en fråga ?.
Kan dem fylla i en gasol tank ?.
Är det Propan eller Butan ?, eller blandat ?
Jag tror om jag mins rätt att det är billigare är tex. Tyskland.
Mvh
Perrovski

Tillbaka
Toppen