Mcjompa
HBK Medlem
Är på resa i Spanien längs med solkusten från Barcelona och neråt undrar om man kan fylla svensk gasoltub någonstans
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej på ANIBAL i AgilasÄr på resa i Spanien längs med solkusten från Barcelona och neråt undrar om man kan fylla svensk gasoltub någonstans
Alicante ladda ner appen my LPG.euÄr på resa i Spanien längs med solkusten från Barcelona och neråt undrar om man kan fylla svensk gasoltub någonstans
Han frågar inte efter LPG.!,Alicante ladda ner appen my LPG.eu
Jag vet det men det går att fylla svenka flaskor där: Jag har själv gjort det för några år sedan.Han frågar inte efter LPG.!,
Låt oss än en gång konstatera:Han frågar inte efter LPG.!,
Gasol är väl LPG!!??!!Han frågar inte efter LPG.!,
Ja tack Pålle, helt rätt!! Jag svarade på inlägg #6!!Se inlägg #8!
Pålle
Detta är förmodligen den mest ställda frågan och detta är inget svar på din fråga men ett tips. En tom spansk flaska kostar där jag står nu €30 ventilen för att tömma flaskan in i din bil €15 sedan behöver du en koppling för en liten slant den finns på vilken husbilsfirma som helst. I Sverige fyller man den spanska flaskan hos gasolfyllarna eller annat varumärke. I Spanien byter man på macken eller campingen. God tur.Är på resa i Spanien längs med solkusten från Barcelona och neråt undrar om man kan fylla svensk gasoltub någonstans
...
Alldeles för många människor (speciellt i husbilsbranchen) som inbillar sig att LPG, Gasol, Motorgas & GPL (LNG) är olika gaser.
Jack43
Av naturgas framställer man även butan & propan (LNG) i Finland och Ryssland, som håller samma tryck som vår gasol (30 Bar).LNG är flytande naturgas med ett helt annat och väldigt mycket högre tryck än gasol/motorgas/lpg.
//Michael, medlem
Detta är förmodligen den mest ställda frågan och detta är inget svar på din fråga men ett tips. En tom spansk flaska kostar där jag står nu €30 ventilen för att tömma flaskan in i din bil €15 sedan behöver du en koppling för en liten slant den finns på vilken husbilsfirma som helst. I Sverige fyller man den spanska flaskan hos gasolfyllarna eller annat varumärke. I Spanien byter man på macken eller campingen. God tur.Visa bilaga 218517
Jag lyckades att kapa tråden men nu har den spårat ur. Frågan var var tankar man en svensk flaska?Av naturgas framställer man även butan & propan (LNG) i Finland och Ryssland, som håller samma tryck som vår gasol (30 Bar).
Hej på inlägg 4 har du ett ställe i Santa Pola finns det också ett ställe fråga vid campingenJag lyckades att kapa tråden men nu har den spårat ur. Frågan var var tankar man en svensk flaska?
Antar att du syftar på mitt inlägg nr 5 , tyvärr har jag inga andra uppgifter, men det finns massor av medlemmar i Santa Pola så någon där kan säkert ge ett brättre svar.Hej på inlägg 4 har du ett ställe i Santa Pola finns det också ett ställe fråga vid campingen