• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasol i Höllviken

Sv: Gasol i Höllviken

Jag Bor i Höllviken, kostar för mycke att köra till Åhus, om jag inte ska dit i nägot annat ärende.

:tongue: Var i Sundsvall ute vid Alnön föregående helg blev helt utan gasol , vad göra jo rulla iväg till Statoil macken som ligger där , vad får man för 560 kronor , jo byta till sig en full P11a , kan det bli mycket billigare än så ?
Tror att personalens OB tillägg ingick i priset !
;) Rulla Lungt !

:tongue: Var i Sundsvall ute vid Alnön föregående helg blev helt utan gasol , vad göra jo rulla iväg till Statoil macken som ligger där , vad får man för 560 kronor , jo byta till sig en full P11a , kan det bli mycket billigare än så ?
Tror att personalens OB tillägg ingick i priset !
;) Rulla Lungt !

Hej! Gasoldepån i Sundsvall är billigare än tappen.Söder om Sundsvall,skyltat från E-4:an.
Mvh. Avo o Laila

:yes:Jo då jag brukar fylla vid gasoldepån men den här gången var det helg när jag blev utan , dom har inte helgöppet där , dessutom var det lördagskväll vid 19 tiden jag drabbades av gasolbrist , lite länge att vänta till måndag morgon när man bor i bilen under helgen .
Var naturligtvis slarv från min sida att inte fylla på under veckan , vet inte om det var en begynnande altshaimers eller bara allmän glömska , men en dyr fyllning blev det .
Rulla Lungt .

Hej RuneB
Var i Åhus i lördags en ny flaska P11 m. gas = 690 kr + en fyllning av en P 11 = 100 kr, dom tar 150 kr för att fylla en tom P 11.
Blev utan gas i Åre (Järpen) trakten i somras, in på en OK mack bytade flaska pris 480 kr, det skall dom slippa hädanefter.
Mvh.

Tillbaka
Toppen