• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasol i Höllviken

F

F.d. 7747

Guest
Sv: Gasol i Höllviken

:p Var i Sundsvall ute vid Alnön föregående helg blev helt utan gasol , vad göra jo rulla iväg till Statoil macken som ligger där , vad får man för 560 kronor , jo byta till sig en full P11a , kan det bli mycket billigare än så ?
Tror att personalens OB tillägg ingick i priset !
;) Rulla Lungt !

F

F.d. 58576

Guest

:p Var i Sundsvall ute vid Alnön föregående helg blev helt utan gasol , vad göra jo rulla iväg till Statoil macken som ligger där , vad får man för 560 kronor , jo byta till sig en full P11a , kan det bli mycket billigare än så ?
Tror att personalens OB tillägg ingick i priset !
;) Rulla Lungt !

Hej! Gasoldepån i Sundsvall är billigare än tappen.Söder om Sundsvall,skyltat från E-4:an.
Mvh. Avo o Laila

F

F.d. 7747

Guest

:yes:Jo då jag brukar fylla vid gasoldepån men den här gången var det helg när jag blev utan , dom har inte helgöppet där , dessutom var det lördagskväll vid 19 tiden jag drabbades av gasolbrist , lite länge att vänta till måndag morgon när man bor i bilen under helgen .
Var naturligtvis slarv från min sida att inte fylla på under veckan , vet inte om det var en begynnande altshaimers eller bara allmän glömska , men en dyr fyllning blev det .
Rulla Lungt .

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej RuneB
Var i Åhus i lördags en ny flaska P11 m. gas = 690 kr + en fyllning av en P 11 = 100 kr, dom tar 150 kr för att fylla en tom P 11.
Blev utan gas i Åre (Järpen) trakten i somras, in på en OK mack bytade flaska pris 480 kr, det skall dom slippa hädanefter.
Mvh.

Toppen