Sv: Gällande FIAT och dess problem!
Hej kici och Bengt,
Jag betalade in min medlemsavgift den 1 juli men tyvärr så har jag ännu inte blivit registrerad som medlem, vilket är synd för jag ville komma åt vissa medlemssidor bland annat med ställplatser innan vår semester.
Gällande den andra delen så vill jag starkt dementera att det jag håller på med är smutskastning. jag har vagt räknat endast postat 2 ärenden gällande problem med fiat (inkluderat denna). jag har däremot postat betydligt fler där jag skriver att jag är väldigt glad och nöjd att jag valt en ford utav olika orsaker.
det anser jag vara en väldigt stor skillnad!
Gällande handlaren så var det absolut ingen som gjorde någon form av smutskastning. Vi hade allmänna diskussioner kring fördelar respektive nackdelar där vissa berättade att de själva hade upplevt vissa problem som jag nämnde för dem när jag berättade varför jag helst ville ha en ford.
Det jag nämnde till de som orsak var sådant som finns här på forumet.
Varför jag gör det har inte heller något att göra med smutskastning utan att jag som person är sådan att jag vill motivera och vara säker på att de val jag gör är det absolut bästa med de kunskaper jag kan få fram just då.
De kunskaperna har jag främst fått från detta forum eftersom jag inte haft husbil så länge.
Jag är mycket väl medveten om att alla bilar har problem inom vissa områden. Även Ford.
Och nej jag säljer inte bilar alls, men om du behöver ett avancerat IT program för hantering av fakturor eller vill kunna läsa information digitalt från papper så kan ni komma till mig.
Era sjuk papper för de som har det och arbetslöshets kassan, plus p-böter och ägarbyten etc. hanteras bland annat med de program som jag säljer!
En bra bit från bilförsäljning.