• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Fylla tyska gasolflaskor i Sverige?

• Startad av Startad av F.d. 15373
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 15373

Guest
Jag vet att det går att fylla tyska gasolflaskor i Sverige. Är det någon som har tips på företag i väst- och sydsverige som gör det?
Tacksam för hjälp / Jan-Åke

Sv: Fylla tyska gasolflaskor i Sverige?

Hej Marita,

Jag tror att du kan byta eller fylla tyska flaskor på dessa ställen.

Sven-Åke

Skall norröver under julen för att åka skidor, kommer att prova med åtminstone en av försäljarna norröver, återkommer med pris.

Listan från Alugas med stationer som skulle byta tyska aluminiumflaskor stämmer dåligt. Jag ringde AGA i Göteborg och de vare sig byter eller fyller. De hänvisade till AGA i Svedala (!) som fyller tyska flaskor (för 450:-/11kg). Öppet vardagar 7 - 16.

AGA Gas (fd Flaskgascentralen AB), Bäckgatan 2, 233 23 Svedala, 040-400390.

Hej. Det går bra att fylla på i Mönsterås. Om du är åt det hållet.Det ligger 5 mil norr om Kalmar ,utmed väg 22. Bredvid Hotellet Munken. Det är en Karamellfabrik ,man bör komma på affärstid. Lycka till. God Jul Från Husbil 546.

Bytte två tyska flaskor i Mora innan vi åkte till Tandådalen (22/12) Dom lägger ner stationen och flyttar allting till stationen i Gävle omgående.
Mvh Marita

Problemet är att hitta Gasoltjänst i Åhus! Har letat flera gånger utan att lyckas! Namnet ger inget i Eniro eller Hitta.se
Rätt GPS-koordinater är:
N55 55 50 E14 15 33
alt
N 55º 55' 50.00"
E 014º 15' 33.00"

(Från Blocketannons!)
Mån.Ons.Tors.Fre.0800-1100
Tis.1500-1800 Lör.0800-1300.
Andra tider enl.överenskommelse

Ev.frågor
kontakta Anders Jeppsson på 0702862804.

Rekommenderas stark, fick själv hjälp på
självaste midsommardagen 2009.

Jag vet att det går att fylla tyska gasolflaskor i Sverige. Är det någon som har tips på företag i väst- och sydsverige som gör det?
Tacksam för hjälp / Jan-Åke
Tyska flaskor går bra att fylla hos firma mellan Ekeby och Billesholm ,finns stor skylt. Etlam

Även Åhus Gasol, Flötövägen 233 fyller för 150:- för P11.
Öppet: vardagar 8-15, lördagar 8-13, söndagar 10-13.
Hemsida: www.ahusgas.se
N 55 55 50,7
E 14 14 56,8
Ha en bra sommar!

i jönköping fyller dom dina flaskor

Tillbaka
Toppen