• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Funderar på ny husbil

F

F.d. 2297

Guest
Hej
Är det hågon som har efarenhet av Miller Ontario eller någon annan Miller, vi är intesserade av denna husbil
Elving o Inga-Britt

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Funderar på ny husbil

Hej
Vi har tänkt oss en ny med dubbelsäng bak
Tack för erbjudandet
Elving o Inga-Britt

Hej
jag tittade på Elmia på dem men fick inget pris på den
Hälsn
Elving o Inga-Britt

Jag har kört i samma stall som ni i en Frankia 570 under åren 1989-1995. Byter ni bil så är det stor skillnad att få en turbodieselbil. En stor fördel är att slippa alkoven när man inte behöver den. Jag har i princip samma bil som ni är intresserade av. De kommer från SEA gruppen i Italien. Skillnaden mellan
min Sharky L7 och den Miller Ontario är att Miller är 5.70 lång min är 5.90. Jag ser det som stor fördel i framförallt färjeavgifter och parkeringsmöjligheter att ha en bil under 6 meter. Det verkar i stort sätt
vara samma bil men sängen i min är 207 lång och i Miller 192. Vi sover väldigt gott i den lagom stora sängen. Och det är skönt att ha bagaget under sängen. Detta saknades på den gamla bilen. Jag är imponerad av att bilarna har 7 cm isolering i golvet.

Hej på er
Vi har en Miller maryland som har rullat ca 400 mil nu i sommar
Vi är väldigt nöjda med bilen några plus är Stort garage( vi har Hundar ) med skjutdörr in i bodelen samt att den har webasto värmare luft istället för truma gasol ,byggd på fiat chassi kort sagt vi är nöjda. även bemötandet hos handlaren i Lidköping var väldigt bra
MVH Anders & Kicki

Tillbaka
Toppen