Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
När jag frågar min lokala däckfirma så hävdar de bestämt att det inte är ett friktionsdäck. Däcket är utformat med grovt mönster för att inte slira på halt underlag som vått gräs och för att hålla när bilen står länge på samma plats.Jag säger nog att det inte räknas som friktionsdäck eftersom det inte har lameller.
Det är ett 4-seasondäck.
Samma svar fick jag när jag skulle beställa sommardäck och jag ville inte ha ett åretrunt däck så jag beställde de som heter Michelin Cross climate camping enligt deras rek.och som ska vara ett nytt framtaget däck för camping med fin klassning. Priset blev 11520/4 däck inkl montering. Upplever dem som tystare än de Vanco Camper som jag hade tidigare.När jag frågar min lokala däckfirma så hävdar de bestämt att det inte är ett friktionsdäck. Däcket är utformat med grovt mönster för att inte slira på halt underlag som vått gräs och för att hålla när bilen står länge på samma plats.
Nej!Samma svar fick jag när jag skulle beställa sommardäck och jag ville inte ha ett åretrunt däck så jag beställde de som heter Michelin Cross climate camping enligt deras rek.och som ska vara ett nytt framtaget däck för camping med fin klassning. Priset blev 11520/4 däck inkl montering. Upplever dem som tystare än de Vanco Camper som jag hade tidigare.
Är detta däck sajpat tycker ni?
Tommy
Visa bilaga 239165Visa bilaga 239167
Jag har svårt att uttala mig eftersom vi har kört max 300 km på nya däck (11 900 kr). På asfalt och motorväg känns de i alla fall helt ok.Samma svar fick jag när jag skulle beställa sommardäck och jag ville inte ha ett åretrunt däck så jag beställde de som heter Michelin Cross climate camping enligt deras rek.och som ska vara ett nytt framtaget däck för camping med fin klassning. Priset blev 11520/4 däck inkl montering. Upplever dem som tystare än de Vanco Camper som jag hade tidigare.
Är detta däck sajpat tycker ni?
Tommy
Visa bilaga 239165Visa bilaga 239167