• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Folksam

F

F.d. 53177

Guest
Finns det någon som försäkrar i Folksam ?? Kollade min Adria KMP793 , årspremie 10.475. Idag har jag M Försäkring och betalar 4.393. Har även kollat vad man får och ingen större skillnad, självrisk vagnskada t.ex. är 3000 och 0 kronor vid djurkollision och trafik. Hallå, över 10` är ju katastrof.
Rolf nässjö

Finns det någon som försäkrar i Folksam ?? Kollade min Adria KMP793 , årspremie 10.475. Idag har jag M Försäkring och betalar 4.393. Har även kollat vad man får och ingen större skillnad, självrisk vagnskada t.ex. är 3000 och 0 kronor vid djurkollision och trafik. Hallå, över 10` är ju katastrof.
Rolf nässjö

Här är en relativt ny tråd i ämnet, där flera, bl.a. undertecknad som upptäckte samma sak beträffande Folksans nya prispolicy gentemot oss husbilsägare.

Försäkringar. Ang avtal med Folksam

TommyD

Har använt M tidigare och hade gärna fortsatt, men tyvärr försäkrar de inte bilar över 4250kg så fick gå på Folksam den här gången :(

Tillbaka
Toppen