• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Folksam

F

F.d. 53177

Guest
Finns det någon som försäkrar i Folksam ?? Kollade min Adria KMP793 , årspremie 10.475. Idag har jag M Försäkring och betalar 4.393. Har även kollat vad man får och ingen större skillnad, självrisk vagnskada t.ex. är 3000 och 0 kronor vid djurkollision och trafik. Hallå, över 10` är ju katastrof.
Rolf nässjö
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Finns det någon som försäkrar i Folksam ?? Kollade min Adria KMP793 , årspremie 10.475. Idag har jag M Försäkring och betalar 4.393. Har även kollat vad man får och ingen större skillnad, självrisk vagnskada t.ex. är 3000 och 0 kronor vid djurkollision och trafik. Hallå, över 10` är ju katastrof.
Rolf nässjö

Här är en relativt ny tråd i ämnet, där flera, bl.a. undertecknad som upptäckte samma sak beträffande Folksans nya prispolicy gentemot oss husbilsägare.

Försäkringar. Ang avtal med Folksam

TommyD
 

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.636
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Har använt M tidigare och hade gärna fortsatt, men tyvärr försäkrar de inte bilar över 4250kg så fick gå på Folksam den här gången :(
 
Toppen