Bengt-Åke Linder
HBK Medlem
Sv: Fjädrande framstolar
Industritruckar har ju även fjädrade stolar om man kan hitta en som är skrotad .
Industritruckar har ju även fjädrade stolar om man kan hitta en som är skrotad .
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kör man med högre tryck än vad tyngden ger så slits däcken istället mitt på slitbanan. Lagom anpassat är bäst helt enkelt. :/Så du menar att alla bilar skall gå med det högsta tryck som däcken tillåter hela tiden, oavsett belastning, annars uppstår alla dessa nackdelar?![]()
Undrar mer var du fått att jag rekommenderar maxtryck?Jag är full medveten om sådana mycket grunläggande uppgifter, men jag är intresserad av var du har fått infon qatt däcken alltid skall gå med maxtryck?![]()
Är det någon som har förslag på nya underreden till mina Isri-stolar som är fjädrande?
Någon som har bytt till fjädrande underrede?
Har kört lite Mercedes transportbil ibland och där var stolarna utbytta till stålfjädrande och det är stor skillnad i komfort. Men var hittar man dessa till vettiga priser. Begagnatmarknaden verkar körd, isåfall måste det bli luftfjädrande långtradarunderreden som fordrar kompressor och det verkar vara lite overkill.
Några förslag?
Det låter ju nästa som att du skulle behöva byta framfjädrar, såå hårda brukar dom inte vara när allt är o.k.?![]()
Ser for meg plass problem med avfjæret stol oppå en dreieskive. men ide er super, for det er komfort med slike stoler.
Tror ikke din førerstol er en orginal Fiat - ligner en ISRI stol.