Det som göms i snö ,är det värkligen ok att rökare inte tar hand om fimpen efter att de uträttat sitt behov av rökning .det borde vara straffbart var ute och gick ,fick hoppa mellan fimparna !!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det bara HBKare också?Håller med men alla tuggummi som är utanför alla ingångar till varuhus mm vad göra med dessa dom går inte att ta bort
Är det bara HBK är som är rökare eftersom det skrivs här om det?
HaDe Hasse
Förstår inte din kommentar Hasse!
Är det bara HBKare. som gnäller om fimpar m.m På andra sajter har jag inte sett detFörstår inte din kommentar Hasse!
Det som göms i snö ,är det värkligen ok att rökare inte tar hand om fimpen efter att de uträttat sitt behov av rökning .det borde vara straffbart var ute och gick ,fick hoppa mellan fimparna !!
Och för all del glöm inte oljudet från sidodörren på plåtisar.Glöm inte vårt (HBKare) signum, GRÅVATTNET...........
Livet blir så mycket bättre om man sköter sitt och inte letar fel hos andra, prova får ni se.