• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat service i Göteborgstrakten

Margus

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Hej på er, jag skulle veta om det finns någon bra serviceverkstad för husbil på Fiatchassi i Göteborgstrakten. Det finns ju många husbilsägare i Göteborg med omnejd- var servar ni era bilar?

//Margus

Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Margus!!
Du har en Fiatverkstad i Kungsbacka (Varla bil) och så har du en i Kungälv (Rollsbo). Har ringt
till bägge två och hört ang. Fiat, båda har Fiarservice för husbil. Priserna ligger på ca 2.500
för en halvservice. Lycka till. // Stig

Tack för ett snabbt svar Stig! Kollar med dem.

Hej Har nyss haft inne vår hos HÅKÅ bil i Alingsås. Betalade knappt 6000kr för service och kamremsbyte.

Kan också berätta att ägaren är medlem i HBK. Har även gjort service på denna verkstad och dom är mycket trevliga o Kunniga. Men det är alla FINNAR, mycket duktiga yrkesmän vi hade flera på Stena.

Jag pratar om HåKå i Alingsås.
Hls Kurt.

Vi anlitar Varla Bil i Kungsbacka. Kanonbra jobb och bra service.

Sven-Åke

Landvetter bil anlitar jag till firmabilarna och när det gäller servicen på husbilen.
Mycket bra servis och förhållandevis billiga!!

Lennart

Jag lämnade in vår husbil en Burstner Argos 747 hos Jm Sercicecenter i gbg. Dem tog 1295kr för en "mellanservice", Detta var iofs ett kampanjpris men ändå. Parkeringen var lite trång, men det kändes som att jag fick ett väldigt bra bemötande från killarna i kundmottagningen. Därför rekommenderar jag dem för alla med fiat chassin. Ha en bra dag.

Tillbaka
Toppen