• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiat service i Göteborgstrakten

Margus

HBK Medlem
Inlägg
236
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Hej på er, jag skulle veta om det finns någon bra serviceverkstad för husbil på Fiatchassi i Göteborgstrakten. Det finns ju många husbilsägare i Göteborg med omnejd- var servar ni era bilar?

//Margus
 
F

F.d. 55262

Guest
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Margus!!
Du har en Fiatverkstad i Kungsbacka (Varla bil) och så har du en i Kungälv (Rollsbo). Har ringt
till bägge två och hört ang. Fiat, båda har Fiarservice för husbil. Priserna ligger på ca 2.500
för en halvservice. Lycka till. // Stig
 

Margus

HBK Medlem
Inlägg
236
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Tack för ett snabbt svar Stig! Kollar med dem.
 
F

F.d. 29792

Guest
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Hej Har nyss haft inne vår hos HÅKÅ bil i Alingsås. Betalade knappt 6000kr för service och kamremsbyte.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Kan också berätta att ägaren är medlem i HBK. Har även gjort service på denna verkstad och dom är mycket trevliga o Kunniga. Men det är alla FINNAR, mycket duktiga yrkesmän vi hade flera på Stena.

Jag pratar om HåKå i Alingsås.
Hls Kurt.
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Vi anlitar Varla Bil i Kungsbacka. Kanonbra jobb och bra service.

Sven-Åke
 
F

F.d. 1082

Guest
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Landvetter bil anlitar jag till firmabilarna och när det gäller servicen på husbilen.
Mycket bra servis och förhållandevis billiga!!

Lennart
 
F

F.d. 517

Guest
Sv: Fiat service i Göteborgstrakten

Jag lämnade in vår husbil en Burstner Argos 747 hos Jm Sercicecenter i gbg. Dem tog 1295kr för en "mellanservice", Detta var iofs ett kampanjpris men ändå. Parkeringen var lite trång, men det kändes som att jag fick ett väldigt bra bemötande från killarna i kundmottagningen. Därför rekommenderar jag dem för alla med fiat chassin. Ha en bra dag.
 
Toppen