• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Fiat Ducato Cosmos Weinsberg -87

Ja fördelen med camping florida är att de känner mej särskilt restaurangägaren som vill mej väl. Det är lugnt och tyst gott om träd av olika sort palmer och liknande som kan skugga om det blir varmt. Det har blivit så att jag är mer rädd för värmen än kylan och det ligger 30mil norrut.
Normalt brukar jag köra förbi barcelona till nästa ställe men kan ta mej lyxen att stanna och ta barcelona i lugn och ro senare. 240 mil på 1 månad blir ju 8 mil om dagen så ingen stress när jag säjer adjö till europa.
Var till woken idag köpte matlåda 5 eu. Det var strax innan stängningings dags och det var bortplockat med revbensspjäll och liknande till nästa sittning.
Plötsligt dyker det upp en kock med en bricka med utvalda godbitar och höll fram.
På något sätt har jag fått VIP-status på restaurangen??
De är ju kineser allihopa och pratar nog bara sitt språk.
Fick en lektion om Laktosintolerant idag och det är nog det jag är så det får jag vara försiktig med. Mina grannar är väldigt vänliga och hjälpsamma men vilken stor husbil och man blir mörkrädd av all elektronik.
Och det säjer jag som jobbat med sånt i hela mitt liv.
Hittade en ny solpanelslampa ganska snygg och välfungerande 7 eu. Kommer sitta och pryda huset hemma.

Tillbaka
Toppen