Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag kollade lite närmare på din bild . Det är ju bara att beställa från Ebay. Kommer på några dagar.
Och så får man eventuellt nöjet att byta igen om ett par år, om man köper det billigaste!Se upp för billiga kina-kopior bara, ifall man nu bryr sig om kvaliteten, å andra sidan kan man få 10st för samma pris som en originaldel.
In i helvet OT, sorry, men jag måste. Det mesta i teknikväg vi konsumerar är tillverkat i Kina. Tillverkning sker dock efter helt olika ställda kvalitetskrav. Har köpt många bra "kinaprodukter" under säkert 20 år. Men i våras hittade jag nytt skärhuvud till min gamla rakapparat för en knapp hundring. Blev jätteglad! Bytte huvud och började raka. Det var väldans effektivt. Man blev verkligen slätrakad. Problemet var att skärhuvudet inte skar av skäggstråna, utan drog ut dom. Fruktansvärt smärtsamt. Så det blev snabbt återvinningen! Kinaprodukter kan vara himmel eller helvete. Ha koll!Se upp för billiga kina-kopior bara, ifall man nu bryr sig om kvaliteten, å andra sidan kan man få 10st för samma pris som en originaldel.
Det verkar som man får byta i allafall då jag antar att det satt Fiat original från början.Och så får man eventuellt nöjet att byta igen om ett par år, om man köper det billigaste!![]()
Om jag förstår rätt var din gamla sju år? Har inte sett det nämnas som ett problem på den modellen som du har, så det är nog väldigt ovanligt.Det verkar som man får byta i allafall då jag antar att det satt Fiat original från början.
Tack för info.Hittade ett äldre inlägg om värmare på vevhusventilationen som det verkar vara, inte standard på motorerna utan ett tillägg för vissa motorer som skall gå i extremt kalla klimat tydligen.
Isproppar i vevhusventilationen på Fiat Ducato 130
Har läst om att det finns elanslutning eller elkassett som hindrar isproppar i vevhusventilationen på Fiat Ducato 130. Vi har inte provat vår Fiat årsmodell 2008 på vintern än. Undrar om det är någon som har erfarenhet av detta problem. Vågar man använda bilen när det är kallt om man inte har...www.husbilsklubben.se