Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Skall montera min andra fasta tank hos Wynen Gas nu på tisdag. Kostar lite men svårt att göra själv med en 110 l nu på vintern.
Anders
Tack Knut, det har jag länge undrat över och har nu fått bekräftelse... : )Problemet er ikke lengden, men diameter...
jag har varit i europa i höstas , det var inga problem att fylla på gasol i dom vanliga svenska flaskor.
Hur stor är den. Längd. Dia
Var monterar du den under bilen är det lätt att tanka den då
Hur långt innan måste du beställa tid hos wyne gas
Hur långt är det fran Lubeck?
Många frågor men funderar starkt på tank 90 - 100 liters
Vad mer att tänka på
//Jan
jag har varit i europa i höstas , det var inga problem att fylla på gasol i dom vanliga svenska flaskor.
Ett ställe bland många att lära sig om LPG.Var har ni hittat dessa ställen, har varit på många bensinstationer i Tyskland och Frankrike och de har bara LPG motorgas med ett tryck på 200 bar, alu flaskor tål 16 bar.
Var har ni hittat dessa ställen, har varit på många bensinstationer i Tyskland och Frankrike och de har bara LPG motorgas med ett tryck på 200 bar, alu flaskor tål 16 bar.
Varför finns det en dekal på fyllningsstationen där en alu flaska är överkorsad tillsammans med andra varningar? Och det står LPG på denna.