F
F.d. 53078
Guest
Vad är detta?Jag har fátt en massa email om detta, trodde först att det var ett spam eftersom jag alldrig har haft med Telia att göra. Hade med Televerket för 28 ár sedan telefon och en NMT telefon.
Men nu har det kommit mail med mitt namn. Men hur kan dom veta mitt namn? ¿husbilsklubben? fler som har fátt detta ?
Telia-Sverige@ (admin_teliasw1@online.net)
Agregar a contactos
16/07/2013
Para: tecnosatsl@hotmail.com
De:admin_teliasw1@online.net en nombre de Telia-Sverige@ (login.se admin_teliasw1@online.net) Enviado:martes, 16 de julio de 2013 10:39:32Para: tecnosatsl@hotmail.com
Hallå, Juan Norte var snäll och hör av dig till oss vi måste betala tillbaka dina fakturor omgående. Åtkomst till ditt konto är begränsat till närmast följande: Vi har märkt att du har betalat dina fakturor tva ganger på samma gång
( din fil: 99213_44 )
För att bekräfta din återbetalning: Klicka här och uppdatera dina uppgifter !
Pernilla Karlsson
Tjänster Kundkrets.
Telia - Part of Telia Sonera , OrgNr. 556430-0142
Men nu har det kommit mail med mitt namn. Men hur kan dom veta mitt namn? ¿husbilsklubben? fler som har fátt detta ?
- Problem på din sista faktura : 99213_44

Telia-Sverige@ (admin_teliasw1@online.net)
Agregar a contactos
16/07/2013
Para: tecnosatsl@hotmail.com
De:admin_teliasw1@online.net en nombre de Telia-Sverige@ (login.se admin_teliasw1@online.net) Enviado:martes, 16 de julio de 2013 10:39:32Para: tecnosatsl@hotmail.com
Hallå, Juan Norte var snäll och hör av dig till oss vi måste betala tillbaka dina fakturor omgående. Åtkomst till ditt konto är begränsat till närmast följande: Vi har märkt att du har betalat dina fakturor tva ganger på samma gång
( din fil: 99213_44 )
För att bekräfta din återbetalning: Klicka här och uppdatera dina uppgifter !
Pernilla Karlsson
Tjänster Kundkrets.
Telia - Part of Telia Sonera , OrgNr. 556430-0142