• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

F

F.d. 55374

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

kontakten med mina barnbarn sker personligt alltså via telefon.Om jag vill ha kontakt med
någon använder jag inte något dött(data kommunikation).
Tommy R
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

kontakten med mina barnbarn sker personligt alltså via telefon.Om jag vill ha kontakt med
någon använder jag inte något dött(data kommunikation).
Tommy R

Så sades det när Radiotjänst började sina sändningar 1927.
 
H

hianders

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Kan verkligen rekommendera Skype och videoskypa med barn och barnbarn, så härligt! Gjorde det senast idag med Lukas 4 år.

Håller med föregående skribent, jag vill också höra rösten och hur den låter. Man hör ju om det är bra eller ngt fel.

Jag kan dock förstå de som hittat gamla vänner på Facebook att det är kul! Men, själv så kommer det nog att dröja innan jag går med i FB!!

Ett stort steg är för oss om vi inom en framtid skaffar oss Ipad el Iphone!! Tycker det är lite jobbigt med dessa touche-skärmar dock.

Inger/fru hianders
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Kom igen nu Inger, du som är så bra på chat och sånt, skaffa FB konto, det är faktiskt kul!
Jag har inte ens vare sig ajfån eller padda, du är ju långt fram i teknikens värld!!

/Ludde
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Ett stort steg är för oss om vi inom en framtid skaffar oss Ipad el Iphone!! Tycker det är lite jobbigt med dessa touche-skärmar dock. Inger/fru hianders

Jag kan försäkra dig att du ändrar åsikt efter 10 minuter! Pekskärmen som du styr med fingrarna (kapacitiv) tillför en ny dimension.
 
H

hianders

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Jodå Ludde, jag är relativt teknisk (dock inte som Hasse), men jag är ytterst tveksam till FB. Man hör så mkt negativt. Kanske kanske kanske man kan prova ngn gång. Det visar sig.

Tack för dina ord!

Inger
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Tog nya tag med FB idag och trot eller ej men idag kom jag förbi deras säkerhetskontroll! :D
Så nu är jag med! watch out!!:twitcy:

ps Google+ grejade jag förra veckan.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Stefan, du blev försökskanin/testpilot :D
Jag har inte kommit igång riktigt med det, men jag lär mig nog det till slut.:)
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Förstod det. Och det är inga som helst problem. :)
Säg bara till om du stöter på något.

//Stefan
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??

Stöter på nåt,,, mest hela tiden faktiskt :D men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt för det mesta.:)
Google+ var enkelt att gå med i.
Facebook hade en säkerhetskontroll som jag inte kom igenom vid tidigare försök men idag gick det fint.:cool:
 
Toppen