F
F.d. 50722
Guest
Hej alla singlar och även andra. Är Ny singel och ändrar mitt namn till Rolf 3875- Husbilen är vintrad men till sommaren önskar jag komma i kontakt med andra likasinnade. Trevlig hjul på er alla.
Rolf

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På denna sida var det inte många singlar. Kanske man skall gå och gifta sig, ha, ha, *L*
Nåväl, vi måste ju mötas någongång, någonstans, eller hur?
Till sommaren kör jag nog uppåt landet (start från Helsingborg) och det skulle vara kul om vi "alla" kunde träffas.
Ha det bra så länge.
Hej Margareta! Vi tycks ha gått i ide. Passera inte Söderhamn utan att besöka mig.Jag åker gärna en sväng norrut. Annars har jag funderat på att utforska kusten från Lökken och söderut i sommar. Med hopp om en varm och fin vår. Man borde kunna förbli ogift
Hälsning Rolf
Ja du, jag har gett upp, lite.......... Men man vet aldrig. Vinner jag på Lottto så kommer jag nog att inhandla en liten nyare modell.Ska du lägga av med husbil?