• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En "NY" singel.

F

F.d. 50722

Guest
Hej alla singlar och även andra. Är Ny singel och ändrar mitt namn till Rolf 3875- Husbilen är vintrad men till sommaren önskar jag komma i kontakt med andra likasinnade. Trevlig hjul på er alla. :santa1: Rolf
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: En "NY" singel.

hej
befinner mig just nu som övervintrare i Santa Pola, Spanien. Men kommer hem till våren, kaske vi möts då på nått sätt,har min bas i Ulricehamn, bor heltid i bilen.
lowelowe :santa-2-icon:
 

Lotta & Håkan

FD HBK Medlem
Inlägg
41
Kommun
Monchique
HBK-Nr
15072
Medlemskap
2023
Sv: En "NY" singel.

Idag blev jag oxå singel...skulle väldans gärna ta bort x:ets namn här, men hittar inte hur man ändrar!!

MVH Lotta
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: En "NY" singel.

Hej Lotta..
Måste kännas skönt att inte va beroende av x:et utan att du kan fortsätta med husbilslivet.......

Hälsningar
Sune
 
F

F.d. 5759

Guest
Sv: En "NY" singel.

På denna sida var det inte många singlar. Kanske man skall gå och gifta sig, ha, ha, *L* :)
Nåväl, vi måste ju mötas någongång, någonstans, eller hur?
Till sommaren kör jag nog uppåt landet (start från Helsingborg) och det skulle vara kul om vi "alla" kunde träffas.
Ha det bra så länge.
 
F

F.d. 50722

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej Margareta! Vi tycks ha gått i ide. Passera inte Söderhamn utan att besöka mig. :wub: Jag åker gärna en sväng norrut. Annars har jag funderat på att utforska kusten från Lökken och söderut i sommar. Med hopp om en varm och fin vår. Man borde kunna förbli ogift :cool: Hälsning Rolf
 

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Sv: En "NY" singel.

Hej alla
En möjlighet att träffas är vid påsken i år,för då har vi årsmöte på/i High Chaparall. Det finns säkert en möjlighet att låna en lokal.
Bara ett förslag.
mvh Gert

På denna sida var det inte många singlar. Kanske man skall gå och gifta sig, ha, ha, *L* :)
Nåväl, vi måste ju mötas någongång, någonstans, eller hur?
Till sommaren kör jag nog uppåt landet (start från Helsingborg) och det skulle vara kul om vi "alla" kunde träffas.
Ha det bra så länge.
 
F

F.d. 5759

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej Margareta! Vi tycks ha gått i ide. Passera inte Söderhamn utan att besöka mig. :wub: Jag åker gärna en sväng norrut. Annars har jag funderat på att utforska kusten från Lökken och söderut i sommar. Med hopp om en varm och fin vår. Man borde kunna förbli ogift :cool: Hälsning Rolf

Jo men visst säger Norrlänningen i Skåneland, visst tiitar jag ev. in om/när jag kör Norrut.
Kommer du söderut så är du välkommen.
 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej på er singlar,

Om ni vill ha en "egen träff" i samband med årsmötesträffen är det bara att ni hör av er till mig så fixar jag en lokal.
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: En "NY" singel.

hejpå er
bra tanke, och tackar, lite svårt att hinna hem till årsmötet, har inte gjort någon hemresedatum ännu,Spanien just nu, skulle det gå även att få det på High Chaparallträffen, om intresse finns, vad säger singlarna ????
lowelowe :msn_sunglasses:
 
F

F.d. 12223

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej! Jag är också singel i husbilen som jag just inköpt efter att ha varit utan husbil när jag blev ensam. Vi hade husbil på 90-talet. Nu när jag blir pensionär så kunde jag inte vara utan längre. Så nu gäller det att lära sig igen hur allt fungerar i bilen. Kanske är någon intresserad av att planera någon resa ihop till sommaren. Gärna norrut.
hälsningar fråpn en nygammal husbilsägare
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: En "NY" singel.

hej
och välkommen tillbaka till husbilslivet, det är rätt gött. Kör Santa Pola,Spanien på fre-lördag,tar det lungt hem, en sväng inom Hollad och tulpanerna blir det, så i början av maj rullar nog hjulen på svensk mark igen

lowelowe
 
F

F.d. 5759

Guest
Sv: En "NY" singel.

Så har då min "Älskling" /Husbilen, fått ny ägare. Inger o Tage i Katrineholm.
Leverat och klart av Maggan.
Jag hälsar till alla och tackar för mig.
Ha underbara Husbilsresor.
Jag är fylld av avund.
Stor kram till er alla som haft kontakt med mig.
Norrlänningen i Skåneland, Sundets Pärla, Helsingborg tackar för sig.
 
F

F.d. 5759

Guest
Sv: En "NY" singel.

Ska du lägga av med husbil?
Ja du, jag har gett upp, lite.......... Men man vet aldrig. Vinner jag på Lottto så kommer jag nog att inhandla en liten nyare modell.
Man måste ha hopp.
Men det var så lite singlar med Husbil som var intresserade av resesällskap med Husbil här, så jag hade ingen att åka före-efter med så jag gav upp.

Ha det gott
 
F

F.d. 11475

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej!
här kommer en singel till, är nybörjare när det gäller husbil, har kört MC i 20 år runt i Europa på semestrar, men nu har jag tröttnat på att leta övernattningar och regn, så i förra veckan hämtade jag en husbil.... Hobby Siesta 600.. i Tenhult, kommer att köra till Frankrike 1.a veckan i juli, det blir bad och festival i Avignion... ska vara ute i 3 veckor, så om någon vill ha resesällskap så är det bara att hänga på.
Mvh Conny
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: En "NY" singel.

Tja, då får man sälla sig till gänget.
1a mars flyttade sambon ut men hon ersattes av en ny ganska omgående.
Den nya väger ungefär sex kilo och heter Flisan.

De e skönt me egen kuppe som han sa Martin Ljung
 
F

F.d. 25098

Guest
Sv: En "NY" singel.

Hej.

Är också singel sedan ett par år och trivs riktigt bra med det. Har kunnat förverkliga en dröm om att flytta ut på landet, vilket inte var genomförbart med den före detta.
Har två skötebarn: Fuzzy 9 år (Beardedcollie) och Alice 4 år (Briard).

Vi rör oss mest i Sverige, oftast Norrland (för stillheten och naturen) även om det behovet krymt med den nya bostaden.

Varma hälsningar,

Peter.
 
Toppen