• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En ny cache?

B

Boxer

Guest
Sv: En ny cache?

Är inte tanken att man ska rösta på det skåp man tycker bäst om eller är det någon slags popularitetstävling vem som har mest kompisar?
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: En ny cache?

Hej
Visst kan du rösta på det skåp du tycker bäst om.
Var o en gör väl som den vill.
Jag har iallafall länkar till min sida sen är det upp till mina vänner
om de vill rösta på Postis skåp eller inte.
Mvh
Gun&Ronny
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: En ny cache?

Är inte tanken att man ska rösta på det skåp man tycker bäst om eller är det någon slags popularitetstävling vem som har mest kompisar?

Lite röstfiske på den här nivån är väl helt OK? Kul om han vinner!
Bilden är ju faktiskt häftig! Hade den varit usel hade jag nog inte röstat på hans...:D
 

Kastanj

HBK Medlem
Inlägg
441
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

Hej!
Det är klart att man skall rösta på det bidrag som man tycker bäst om,efter att jag kikat på bidragen var det inget problem, Nohab loket är det bästa enligt min syn.

Kastanj.
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: En ny cache?

Passar på att rösta medans mannen ser på Vasaloppet:D
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Jag tackar för ert stöd, bilden kanske inte är bra men jag hade skickat in två bilder den andra var med husbilar som jag trodde på men när redaktionen hörde av sig att man bara fick ha ett bidrag valde jag husbilarna men de påstod att loket hade större chans att komma med eftersom det har anknytning till Trollhättan och om vi lyckas med att få in det bland de 14 bästa så har jag börjat spåna i hur Geocachen skall vara för sort. Kanske en mystery som man får gå hela rundan och skriva av reg. numren på skåpen och sedan göra en matematisk övning så man får ut slutkordinaten och sedan få besöka ytterligare en fin plats i Trollhättan.
Vad skall vi döpa denna cache till? De har ju så fantasifulla namn som antyder cachens ursprung tex. Husbilsklubbens elrunda, Tittskåpen eller Husbilsåkarnas röstcache.. ja ni geocachare får ha kul förslag.

Här kan ni rösta om ni vill: button.gif

Här kommer dagresultatet av röstningen några är bättre grafiskt eller har bättre nätverk än vi.

Elskåpresultat.jpg
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

342 just nu kl fem i tio!

Kom igen och rösta nu!!

Hur länge pågår tävlingen?

fru hianders/Inger
:yes:

som nu skall melodikryssa en timme!
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Tävlingen pågår till 11:april och det går 1:- för varje röst till barnavdelningen på vårt lokala sjukhus Näl.

Tack alla . /Postis
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

407 röster nu kl 10.15 den 17 mars!!

Länk, se Calle Bonaths inlägg i 56.

Inger
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

450 röster nu kl 09.25!!

Inger/fru hianders

Elskåpstävlng - elskap - www.ttela.se

(Hur gör man för att få in länken som Calle B har i sitt inlägg? Då kommer man direkt till tävlingen!)
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen