• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En ny cache?

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Trollhättans stad och tidningen ttela har en tävling om att göra några elskåp vackra och jag har skickat in ett bidrag. Vackert och vackert ett uppbrutet skåp med ett lok inuti, ja men får chansa.... loken tillverkades på Nohab i Trollhättan och även jag har jobbat på dem 1969.
Det vore kul att få vara en av de 14 som får pryda ett elskåp med en bild, då har jag tänkt att jag skall lägga en magnetisk Geocache bakom det och då vet ni som röstat var den ligger men säg inget till andra cachare.....mmm de har ju förstås sina GPS:er och svårigheten blir ju bara 1-1½.

Länk för att rösta på mitt bidrag: Postis Lok

Tack för att ni röstar, om ni röstar. PS. det går visst att rösta en gång varje dygn har jag hört !

Mitt bidrag

NohabRC.jpg
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

Röstat och klart!
Upptäckte låset på högra dörren, ska det verkligen sitta på den sidan?
För mig ser det lite konstigt ut men jag är som sagt var inte någon kännare på elskåp.

Snygg bild är det i alla fall. Hoppas att du uppmärksammas.
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

Om man röstade genom att klicka på bilden så är det gjort! Fick ingen bekräftelse på att röstningen var gjord.

Lycka till!

Inger/fru hianders
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.528
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

Hej Postis!

Du ligger just nu 2:a med 63 poäng. Ronja som leder har 81 poäng.

Men detta fixar ju HBK medlemmarna lätt.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: En ny cache?

Måtte jo röste på et NSB lokomotiv :D:D håper du ikke blir diskvalifisert grunnet bruk av et norsk lok på svensk grunn. :twitcy:
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

Röstat idag igen!
Håller tummarna för att du kommer med!
Du har nu 77 poäng
 
Senast ändrad:

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Tack för erat engagemang, skulle det vara så att bidraget blir ett elskåp i Trollhättan så lägger jag en geocache där och då hoppas jag att de som röstat och inte är geocachare även loggar den om ni råkar gå förbi så får ni en liten inblick i hur geocaching fungerar.

ttela.jpg

Eller ev. skulle vi kanske vi ha en spontanträff i sommar vid Slussparkeringen Åkersberg och se Saab museet göra en slussvandring,vattenfallsvandring och elskåpsvandring mm.

gamledal.jpg

Varför inte.
 
Toppen