• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elitserien

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.537
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Aj aj

Förlängning väntar
Brynäs–Färjestad 3–3
Färjestad var närmast ett segermål, men nu avgörs det här i förlängningen eller på straffar. Inte alls ologiskt sett över tre perioder.

Håller tummarna
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.537
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

MÅÅÅL
Brynäs–Färjestad 3–4 efter förlängning.
Färjestad avgör efter 4.14 genom Marcus Paulsson. Skott av Grundel och på returen rakar Paulsson in pucken.
 
F

F.d. 30092

Guest
Sv: Elitserien

En bra omgång Lule, Modo, Fbk och sist men inte minst Växsjö segrade i sina matcher, Härligt.:msn_laugh::msn_laugh:
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Jag vet inte vilken division du dömt, men för några dagar sen sa en Difare att han adrig tagit någon hänsyn till andra spelare uta bara kört på utan omtanke, vilket han beklagade i inslaget men då är det för sent att komma på andra tankar när man slutat.
Ta en som heter Per Ledin, jag bara undrar hur han tänker.

Så säger en HV-supporter från Umeå-Obbola..oj:D
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Ja det var skönt med 3 p i kväll mot MODO! Var är alla MODO-fans. Sedan kan man undra vad gör Färjestad i kväll, :spinny: kanske Växjö inte är så dåliga......
 
F

F.d. 30092

Guest
Sv: Elitserien

Ja det var skönt med 3 p i kväll mot MODO! Var är alla MODO-fans. Sedan kan man undra vad gör Färjestad i kväll, :spinny: kanske Växjö inte är så dåliga......

Bara att gratulera till en knapp seger. Växsjö jag vet inte var dom ligger i tabellen, näst sist? En vacker gest när HV honorerade Lulespublik med pengar för gott uppförande vid skadad spelare, det värmer. Något som SAIKs fans aldrig kommer att få uppleva. Jag är ingen hockey fan, tänk dig att åk omkringng i kortbyxor mitt i vintern det säger allt. Nä fotboll är bäst och då Serie À, heja Parma:santa-2-icon:
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Bara att gratulera till en knapp seger. Växsjö jag vet inte var dom ligger i tabellen, näst sist? En vacker gest när HV honorerade Lulespublik med pengar för gott uppförande vid skadad spelare, det värmer. Något som SAIKs fans aldrig kommer att få uppleva. Jag är ingen hockey fan, tänk dig att åk omkringng i kortbyxor mitt i vintern det säger allt. Nä fotboll är bäst och då Serie À, heja Parma:santa-2-icon:
Kan bara konstater att vi har olika uppfattningar om
-hocky
-Skellefteå AIK (SAIK)
-tabelläget m m
Sedan vet jag personligen inte om det är så upphetsande att se personer springa omkring i kortbyxor med långkalsoner under och jaga en uppblåst "balong".!
Nej, nu håller vi tummarna för Ferry o Bergman!:twitcy::dog:
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Hej på er alla har ni snöat inne eller?
Vem tar poäng i kväll?
Ja nu börjar det likna lite av vad våren kan erbjuda vilka lag som går till slutspel.
Vem tar gulldet Jo FBK:music-icon::wub:2179
10 cm snö här fy fasen snön skall ni ha i Norrland inte här.
Tur man har kamin att elda i.
7 gr minus.:wideeyed:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Elitserien

Mitt lag tog i går 3 lätta poäng mot något lag nära Danmark.
På lördag blir det nog 3 till i utematchen mot gevalia.
Tommy R
 
Toppen