Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det där var inte snälltMen snälla ! Är det någon av Er debattörer som har läst den artikeln som Du hänvisar till "Sacce" jag tycker mig se att det är för att dessa bilar har en väldig accelerationsförmåga, och då vill i alla fall jag hävda att det är förarens oförmåga att anpassa denna och kanske annat till rådande omständigheter
Konsensus måste bli "förarfel" och inte bilens fel, men jag förstår att varje "elbilsskeptiker" hakar på varje angrepp på elbilar
Hasse
Det där var inte snällttänk vad många elbilsförare blir kränkta nu
![]()
Klart att det är föraren som inte hanterar bilen rätt.Men snälla ! Är det någon av Er debattörer som har läst den artikeln som Du hänvisar till "Sacce" jag tycker mig se att det är för att dessa bilar har en väldig accelerationsförmåga, och då vill i alla fall jag hävda att det är förarens oförmåga att anpassa denna och kanske annat till rådande omständigheter
Konsensus måste bli "förarfel" och inte bilens fel, men jag förstår att varje "elbilsskeptiker" hakar på varje angrepp på elbilar
Hasse
Jag har inte provat ännu men att döma av text och video är innerbackspegeln i stort sett onödig. Dessutom larmar kamerorna när någon kommer för nära när den är parkerad och sparar videoklippet.Hursomhelst, gå gärna in i ett Tesla showroom och provsitt en Model 3 så kan ni enkelt verifiera det jag säger om backspeglarna. Innerbackspegeln är typ hälften så stor som på andra bilar.