Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ok, hur ser den ut? På en del bilar har den sådan form, kollar jag på autodoc är det en svart rektangel med två slangstosar.
Nja men ska nog hitta när jag studerat videon några gånger och kommit in under min bil. I videons motorrummet verkar det vara mer plats än i mitt…Vet inte om du blir klokare av denna videon
Det är alltid bättre plats i andras motorutrymmenNja men ska nog hitta när jag studerat videon några gånger och kommit in under min bil. I videons motorrummet verkar det vara mer plats än i mitt…
Apparentely…Det är alltid bättre plats i andras motorutrymmen![]()
Ja det här det inte ut som på min bil, lite nyare. Men då vet jag ungefär vad jag ska leta efter.I videon länkad ovan så är det dessa komponenter.
A = EGR ventil
B = EGR kylare
Om det ser likadant ut på din bil vet jag inte, jag tycker filmen ser ut att visa en nyare bil än 2005.
Visa bilaga 226169
Nej det är Wastegateventilen på turbon.