Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
För Epass24 i Norge gäller också att man efter registrering av konto också måste skicka in uppgifter om bilen, vikt, miljöklass etc.(bild av reg.beviset) via en länk. (https//account.epass24.com/en/vehicleregistration/step1). I annat fall debiteras man maxtaxa.Jag har fått samma mail. Detta kom som en överraskning då jag för en månad sedan fick besked om at EasyGo+ skulle gå att använda både i Österrike och Norge....
För Norgeresa i sommar kommer jag nog att använda Epass24.
Gå,in på BroBizz och din sida, det är bara att ta bort kortet där man byter eller lägger till kort!Har fått samma, hur går det med kontokortet som ligger upplagt på Easy Go, någon som vet?
ja det går om du har registrerat det öresundsbrons hemsidaÅker hem efter 30 april , undrar om det går på nummerplåt på Öresundsbron
Fick svaret att det är bara att slänga bizzen då den inte längre fyller någon funktionVad gör man med bizzen? Ska man skicka tillbaka den eller bara avvakta, för det står inget om detta.
| 12:06 (för 6 timmar sedan) |