• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Easy Go+

kullen

HBK Medlem
Inlägg
367
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Jag skrev aldrig att Easy go + inte fungerar i Österrike. Vad jag skrev var att det går inte att nybeställa. Har man easy go + så kan man använda denna. Samma gäller om man byter bil och har dosan. Då är det bara att skicka in och registrera på nya bilen. Jag gjorde misstaget att skicka in min och avslutade. När jag sen köpte husbil några månader senare och skulle beställa en ny så går inte detta….Som jag skrivit tidigare om man orkar läsa….. så har ni en Easygo+ så var rädd om den. Går inte att beställa en ny. Går bara att byta en befintlig. Har flera
Mail om detta från Brobizz
Nu är det ju inte något av dina tidigare inlägg som jag har citerat, jag har orkat läsa hela tråden.
 

BG Carlsson

FD HBK Medlem
Inlägg
22
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
8449
Medlemskap
2022
Verkar vara covid som spökar även vad det gäller nybesättning av Easy Go +
fick detta på Mail precis nu….
Hej.

Vi er ikke stoppet med at have easygo+ , grundet til vi ikke har mulighed for at tilbyde dig en easygo+ er, at vores leverandør, ikke kan skuffe de her små mricochips som skal sidde inde i senderen, grunder covid19.

Du ønskes en god dag


Venlig hilsen/Best regards/Mit freundlichen Grüssen
Lykke
Brobizz A/S
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
914
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
ADAC har tagit fram ett alternativ som gäller i massor av länder
Man behöver inte vara medlem för att utnyttja tjänsten
 

Bilagor

  • XXL-Mautbox_Flyer_DINlang_210830_qmiyg6.pdf
    1,2 MB · Visningar: 157

NotaBene

HBK Medlem
Inlägg
345
Kommun
Sala
HBK-Nr
33242
Medlemskap
2024
Hur är det i Schweiz? Kör bil över 3500kg och inte hittat vilken box som gäller. Har nåt svagt minne av att det var någon app man kunde ladda ner.
 

sladden

HBK Medlem
Inlägg
26
Kommun
Kävlinge
HBK-Nr
5659
Medlemskap
2024
Hej, har en fråga när det gäller gobox+, hur länge varar batteriet i den, har haft min i 8 år, någon som vet detta?
 

BG Carlsson

FD HBK Medlem
Inlägg
22
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
8449
Medlemskap
2022
Fick detta på Mail idag 2022-04-12.
finns tydligen EasyGo att beställa:

Derudover kan jeg se, at du tidligere har efterspurgt en ny EasyGo+ bizz. Vi har endelig fået EasyGo+ bizzer på lager igen i sidste uge, og du kan læse hvordan du bestiller en på: EasyGo+ til køretøjer over 3.500 kg, der skal køre i Østrig

Du ønskes en rigtig god dag.

Venlig hilsen/Best regards/Mit freundlichen Grüssen
Nanna S
Brobizz A/S
 

Krille 59

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Trosa
HBK-Nr
33513
Medlemskap
2024
Tack för upplysningen det var inte lätt att hitta EsyGo för att besälla.
Svårt att hitta på hemsidan Brobizz A/S.
 
Toppen