• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dyr camping !!!

F

F.d. 53358

Guest
Sv: Dyr camping !!!

Kära Ritva och Uno,,,vi tycker ni är så possetiva,hoppas Ni får fina dagar ,,,förstår inte alla dessa negativa skriverier om camping och fripcamping,,,det är väl upp till var och en vad man känner och trivs med,som nu Ni som behöver speciell närhet till vårdcentral.Det handlar ju inte vad camping kostar,utan vad man har bäst utbyte av.
Har Ni någon gång besökt Barsebäcks camping i Barsebäck? Vacker utsikt över havet,trevliga campingvärdar,,kanske vi syns där någongång,,vi hoppas på fint väder i augusti.
Kram från Ingrid o Stig:twitcy:

Tack för kramar och samma tillbaka. Nu har vi varit några dagar på Norrvikens camping och träffat många trevliga människor. Jag plockade ner förtältet i eftermiddag, ska fortsätta till Öland och Stenåsa camping i morgon. Har kollat upp vårdcentralen i Färjestaden för besök på måndag.
Vi har inte besökt Barsebäcks camping ännu, men det blir, kanske inte i år, men nästa.
Ritva och jag har väldigt roligt, reser så mycket vi kan och orkar, så länge det går.
:yes:
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Dyr camping !!!

Det sägs att det är valfrihet med husbil, för då kan man stanna var man vill utan att nån lägger sig i men för dom som vill stå på camping så är det tabu, dom bedöms so sämre folk bara för att dom vill stå på camping, då sätter drevet igång liksom det gör när vissa husbils märke diskuteras, jag har svårt för att se någon valfrihet, om man skall behöva motivera och nästan be om ursäkt för att man vill tin på camping.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Dyr camping !!!

Det finns nog bara en som anser att det är tabu att stå på camping och det är du själv. Om du slutar att tycka synd om dig själv och istället ägnar dig år att nattparkera där du själv vill så skall du se att det kommer att gå jättebra för dig.
 
J

Jarn

Guest
Sv: Dyr camping !!!

Jag tycker synd om dig Beroka som känner att alla är emot dig och din husbil.
Själv bryr jag mig inte vad andra tycker o m mitt val av husbil eller om jag står på camping eller ställplatser. Jag gör det som passar mig bäst för tillfället beroende
på om jag åker med frun, kompisar eller barnbarnen.
Tycker du ska göra likadant, sluta bry dig och njut av att du har en fin husbil som du kan åka med var du vill.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Dyr camping !!!

Beroka Ritva & Uno
Det är väl upp till var och en var man vill stå.
Min sambo har också haft cancer men jag skriver inte det överallt.
Ha en fin höst på campingarna .Om ni kan och vill.
HaDe Hasse
 
Senast ändrad:
Toppen