• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dubbeldin till Ducato!

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Kan säga att joying prylarna är värdelösa att koppla upp appar som vill blåtand. Det enda som fungerar är tpms och odb2
Har varit i kotakt med flera som installerat Joying, men inte hört det du säger. Däremot har jag fegat ur lite och köpt en Azom XBO Plus, som är produktanpassad till Ducato, Jumper och Boxer, efter att ha läst en bra artikel av Stefan Toresson. Jag valde den här, har dock inte levererats ännu, men återkommer!

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2025
Har varit i kotakt med flera som installerat Joying, men inte hört det du säger. Däremot har jag fegat ur lite och köpt en Azom XBO Plus, som är produktanpassad till Ducato, Jumper och Boxer, efter att ha läst en bra artikel i **********, av deras teknikguru. Jag valde den här, har dock inte leverans ännu, men återkommer!

Har mejlat joying om detta. Och har egen erfarenhet av detta. Totalt värdelöst med blåtand

Toppen