• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Drivmedelsrabatt

För egen del kan jag lugnt vänta, jag har ingen användning för någon dieselrabatt förrän sommarsäsongen börjar. Men eftersom frågan är uppe kommenterade jag ändå. Intresset för att veta hur det går är säkert stort. Jag vet av egen erfarenhet att om man tillhör "den inre kretsen" är det lätt att underskatta värdet av att ge information.

När man jobbat för fullt med en för många angelägen fråga i ett antal veckor torde det finnas åtminstone något att informera om.
Är det verkligen en fråga som är nödvändig att dryfta på JULAFTON..? :wideeyed:

För egen del kan jag lugnt vänta, jag har ingen användning för någon dieselrabatt förrän sommarsäsongen börjar. Men eftersom frågan är uppe kommenterade jag ändå. Intresset för att veta hur det går är säkert stort. Jag vet av egen erfarenhet att om man tillhör "den inre kretsen" är det lätt att underskatta värdet av att ge information.

När man jobbat för fullt med en för många angelägen fråga i ett antal veckor torde det finnas åtminstone något att informer

När man jobbat för fullt med en för många angelägen fråga i ett antal veckor torde det finnas åtminstone något att infor

Vore också intressant att veta om HBK sökt kontakt med Ihusbil och Husbilskompisar i denna fråga? Tillsammans blir vi starkare!

Tillbaka
Toppen