• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Drivmedelsrabatt

Vårt medelpris diesel Åfa under 2025 landar på 15,20 kr/l. Jag hoppas att det går att få något bolag att erbjuda liknande för 2026 och framåt
Om du med "vårt" menar just de tankningar ni gjort så kanske det kan stämma. Om istället "vårt" betyder klubbens priser så har vi 51 priser hittills under 2025 som har ett högre medelpris. Självklart vill vi ha så lågt pris som möjligt när vi handlar. Och då spelar världsmarknadspriset in. Vi får hoppas på en bra rabatt från ett bolag med bra täckning med mackar.

Om du med "vårt" menar just de tankningar ni gjort så kanske det kan stämma. Om istället "vårt" betyder klubbens priser så har vi 51 priser hittills under 2025 som har ett högre medelpris. Självklart vill vi ha så lågt pris som möjligt när vi handlar. Och då spelar världsmarknadspriset in. Vi får hoppas på en bra rabatt från ett bolag med bra täckning med mackar.
Jag skrev fel, Rätt siffra ska vara 15,90 kr/l medelpris efter rabatt.

Tycker det är väldigt tyst från styrelsen vad som händer med drivmedelsavtal. Om en vecka slutar Såifa avtalet att gälla, vill man att medlemmarna skall gynna eventuell ny samarbetspartner så måste ju information komma om det är något på gång, ( Om inte, så meddela det).
Nu är det ju sent för de som eventuellt inte har något annat kort att använda, de måste ju ansöka själva hos något bolag.

Tillbaka
Toppen