Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Var på Krk är bilden tagen?
Admin ta bort detta om jag lagt det helt fel.
Avser köpa en stryktålig enkel 1a drönare till barnbarnet som är 7 år.
Vad bör man tänka på??
Vad köpa??
Ska tränas först inomhus å senare utomhus.
Tacksam för info mm.![]()
Hmm... ser ut som köpet blir från USA, vid vilket totalbelopp går gränsen för tull+moms ?
Hej!
Denna är inte att rekommendera, mjukvara via wifi, synnerligen seeeeegt...
Lite kul och smidig att ta med, men som sagt, njeee... Inte ens för lagom bra filmning.
Vänl. Magnus
Det är möjligt, men köper man en sådan här adapter kan du koppla smartphonen eller plattan direkt i fjärrkontrollen.
OTG-kabel Exibel - EXIBEL | Clas Ohlson
Hej, hej!
Absolut, men det är fortfarande inte en drone, det är en kul leksak.
Jag flyger med min och blandar gapflabb med jv... sk....
Kanske är jag lite petig... ?
Men så har jag styrt "en & annan" RC farkost i mina dar.
Mvh. Magnus
Hittills har den funkat perfekt för mej, Fast jag har ju inte haft någon drönare förr så den duger åt mej. Sen är den väl inte så dålig om man jämför med den dyrare Mavic Pro.
https://www.drone-world.com/dji-spark-vs-dji-mavic-pro
Hej,
Det var inte DJI Spark jag kommenterar...
Vilket verkar vara en helt ok drone, om än något pricey...
Det bästa för närvarande (okt -17) för under 3000SEK enl. 3st olika drone magasin är följande:
Upair One Plus Professional Version 5.8G FPV
2axis gimbal, 800m räckvidd, din tfn med otg kabel på sändaren för FPV, 15-20min flygtid.
Mvh, Magnus